مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مفهوم سئو کلاه خاکستری Grey hat SEO

همانطور که در مقاله قبل توضیح دادیم، تکنیک هایی که برای فریب موتور جستجو و کسب جایگاه سریع استفاده میشوند را اصطلاحا کلاه سیاه می نامیم، این تکنیک ها عموما موجب جریمه سایت شما و از دست رفتن جایگاه بعد از مدتی کوتاه میشوند. در مقابل تولید محتوای با کیفیت و فعالیت براساس استانداردهای مورد قبول گوگل را کلاه سفید می نامیم.

اگر بخواهیم در مورد سئو کلاه خاکستری صحبت کنیم باید بر اساس تعریفی که جان اندرو، متخصص سئو بیان کرد که سئو کلاه خاکستری چیزی بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه می باشد . یعنی اگر گوگل متوجه استفاده از آن ها شود، سایت شما توسط گوگل جریمه می شود . افرادی که از قانون پیروی نمی کنند اما نمی خواهند نشان دهند که طرفدار بی قانونی هستند از تکنیک های سئو کلاه خاکستری استفاده می کنند .

تکنیک های کلاه خاکستری یا همان Gray Hat روش هایی هستند که در مرز کلاه سیاه حرکت میکنند ولی قابل تشخیص توسط گوگل نخواهند بود. تکنیک هایی که سرعت رشد شما را به شدت افزایش میدهند ولی موجب نمیشوند که وارد منطقه خطر جریمه توسط گوگل شوید. اگر توسط افراد حرفه ای انجام نشود در واقع به نوعی لبه پرتگاه و آتش راه می روند . این مثال یعنی با یک اشتباه کوچک می تواند شما را داخل پرتگاه بیندازد . به همین دلیل نمی توان خیلی مطمئن گفت که استفاده از آن جواب صد در صدی می دهد. به نوعی تکنیک های سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری خیلی شبیه به هم هستند یعنی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند برای افزایش رتبه وب سایت موثر واقع شود .

گوگل غیب نمی داند!

موضوع این است که گوگل به این راحتی ها هم نمی تواند تشخیص بدهد که تخلف می کنیم!

مثال می زنیم؛ از نظر گوگل، خریداری بک لینک غیر مجاز است. اما آیا گوگل به راحتی می تواند خرید بک لینک را تشخیص بدهد؟

مسلما گوگل برای این که بفهمد بک لینک ما طبیعی ست یا خریداری شده، از یک سری ترفندها استفاده می کند. برخی از این ترفندها شناخته شده اند! می توانید آن ها را تشخیص دهید، تا گوگل تصور نکند که تخلف می کنید.

پاک شدن لینک:

زمانی که لینک شما در یک وب سایت باشد و بعد از مدتی پاک شود، در صورتی که برداشته شدن لینک هایتان به صورت ناگهانی باشد و این کار چند بار تکرار شود، گوگل فکر می کند که لینک می خرید و شارژتان تمام شده! پس مراقب باشید که لینک هایتان پاک نشود!

انحصار لینک های یک بلاگ یا سایت:

زمانی که یک دسته مشخص از وبلاگ ها، فقط و فقط به شما لینک می دهند! گوگل شک می کند که شما این وبلاگ ها را راه اندازی کرده اید. پس اگر می خواهید بلاگینگ کنید و از این بلاگ ها به خودتان لینک بدهید، هر از چندگاهی از محتوای دیگر سایت ها هم استفاده کنید. گاهی به برخی وب سایت های دیگر هم لینک بدهید (مثلا به ویکی پدیا و…).

لینک سازی ناگهانی مقطعی:

به صورت ناگهانی در این هفته ۲۰۰ عدد لینک می خرید (حالا یا با تبلیغات متنی یا ریپورتاژ یا هر روش دیگر) و بعد از آن به مدت یکی دو ماه هیچ خبری از لینک نیست! خب گوگل احتمال را بر این می گذارد که این ۲۰۰ لینک را که Index کرده است، لینک هایی هستند که شما بابت آن پول داده اید! نه لینک طبیعی!

Ip های یکسان:

فرض کنید ۱۰۰-۹۰ درصد بک لینک هایی که دارید از یک ip یکسان باشند! خب این اتفاق به قدری دم خروسش پیداست که سوپرکامپیوترهای گوگل با یک نیش خند، رتبه ی شما را در نتایج جست و جو، پایین می آورند!و

روش های بررسی شده در این مطلب تنها بخشی از تکنیک های سئو کلاه خاکستری بوده و تکنیک های زیادی دیگری هم وجود دارد،. توانایی چگونگی استفاده از این روش ها خیلی مهم است و اگربا این روش ها اشنا نیستید با یک متخصص سئو مشورت کنید.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      طراحی وب سایت

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت تهران

12.  طراحی سایت

13.  طراحی وب سایت

تعریف انکر تکست (Anchor Text)

فرقی ندارد چند سال در زمینه سئو فعال بوده اید یا چند روز؛ مطمئنا نام انکرتکست به گوشتان خورده است. در واقع هر بک لینکی که ایجاد/دریافت می کنیم، با خودش متن لنگری را به همراه دارد که می تواند در رتبه ما روی آن کلمه کلیدی تاثیر بگذارد.

انکر تکست چیست؟

انکر تکست کلمات قابل مشاهده ای هستند که لینک ها هنگام اتصال به یک سند یا مکان دیگر در وب نمایش داده میشوند. متنی قابل کلیک و لینک دار. معمولا به رنگ آبی و زیرخط دار هستند. اما شما می توانید در وب سایت خود رنگ لینک ها را از طریق HTML، CSS تغییر دهید.

اهمیت این متن لنگر آنقدری بالاست که می تواند باعث افزایش رتبه شما در نتایج جست وجوی گوگل شود و یا به خاطر زیاده روی در استفاده از آن و بهینه سازی بیش از حد آن (Over Optimization)، باعث جریمه شدن وب سایت شما شود.

مدل های مختلف انکر تکست

انکر تکست عمومی (Generic Anchors)

عبارت هایی همچون “اینجا کلیک کنید” ، “ادامه مطلب”، “اطلاعات بیشتر” و جملاتی از این دست که به صورت هایپرلینک در وبسایت های مختلف دیده اید از نوع متن لنگرهای عمومی می باشند.

انکر تکست نام تجاری (Branded Anchors)

یک انکر تکست نام تجاری هر لینکی است که از نام تجاری در متن استفاده شود. استفاده از این نوع متن لنگر آسیبی به سئو شما نخواهد زد مگر اینکه برند شما با کلمه کلیدی هدفتان یکسان باشد.

انکر تکست عریان (Naked Link Anchors)

اگر از URL به عنوان لینک در یک متن استفاده شود انکر تکست عریان نامیده می شود. https://dm.center/fa/ و www.dm.center دو نمونه از Naked Link Anchors هستند.

کلمه کلیدی + نام تجاری (Brand + keyword Anchor)

نوع دیگری از انواع انکر تکست ها که روش مناسبی برای لینک سازی به شمار می رود، به کار بردن کلمه کلیدی به همراه برند در یک متن لنگر می باشد. عبارت “تبلیغات در فضای دیجیتال با DMC” مثالی از نوع نام «تجاری + کلمه کلیدی» است.

انکر تکست تصویر (Image Anchors)

همانطور که می دانید استفاده از تصاویر در میان متن موجب تعامل بیشتر مخاطب با محتوای شما می شود. اما برای اینکه گوگل محتوای تصویری شما را شناسایی کند باید برای آن تگ Alt مشخص کنید. در یک عکس ، گوگل تگ Alt آن را به عنوان یک انکر تکست می خواند. بنابراین اگر برای تصاویر خود تگ Alt مشخص نکنید گوگل محتوای تصویری شما را شناسایی نخواهد کرد.

انکر تکست فهرست بندی معنایی نهفته (LSI Anchors)

Latent Semantic Indexing ) LSI ) که “فهرست بندی معنایی نهفته” ترجمه شده است به نوعی از متن لنگر اشاره دارد که در متن انکر تکست خود از کلمه یا عبارتی مترادف با کلمه کلیدی مورد نظرتان یا از مشتقات آن استفاده کنید. به عنوان مثال اگر “تبلیغات” کلمه کلیدی شماست، لینک LSI آن می تواند عباراتی همچون ” تبلیغات آنلاین” ، “بازاریابی آنلاین” یا ” تبلیغات اینترنتی” باشد.
با استفاده از این نوع متن لنگر، اگر کاربری کلمه “تبلیغات” را در گوگل جستجو کند، در انتهای صفحه نتایج، جستجوهای مرتبط با آن برای او نمایش داده می شوند.

انکر تکست Partial Match

اگر در متنی که قصد دارید تبدیل به لینک شود، کلمه کلیدی مورد هدفتان به صورت جزئی به کار برود به عنوان Partial Match شناخته می شود. برای مثال اگر “لینک سازی” کلمه کلیدی مورد نظر شماست در قالب این نوع از متن لنگر عبارت شما به صورت “اطلاعات بیشتر در مورد لینک سازی” می تواند نوشته شود.

انکر تکست طولانی (Long Tail Anchors)

این نوع از متن لنگر شبیه به Partial Match است با این تفاوت که Long Tail Anchors طولانی تر می باشد. برای مثال لینک همه شما ۵ اشتباه رایج در سئو انجام می دهید انکر تکست طولانی دارد.

انکر تکست Exact Match

در میان انواع انکر تکست ها Exact Match مهم ترین آنها به شمار می رود؛ اما با وجود قدرت زیاد این متن لنگر برای تقویت سئوی شما، اگر به طور افراطی از آن استفاده شود گوگل وبسایت شما را جریمه خواهد کرد. همان طور که از نام این متن لینک مشخص است، عبارت لینک شما در Exact Match باید دقیقا با کلید واژه هدفتان مطابقت داشته باشد. برای مثال اگر کلمه کلیدی شما ” تبلیغات اینترنتی” باشد، متن لنگر شما نیز “تبلیغات اینترنتی” خواهد بود. از آنجایی که Exact Match تاثیر زیادی در سئو دارد توصیه می شود لینک های با کیفیت خود را در قالب این نوع متن لنگر قرار دهید.

با توجه به اینکه انکر تکست برای موتورهای جستجو بسیار مهم بوده و می تواند تغییراتی را در رتبه بندی صفحات وب سایت شما ایجاد کند، باید مراقب باشید که از چه عنوانی و به چه تعداد در سایت خود استفاده می کنید. زیرا استفاده بیش از حد از متن لنگر با یک عنوان و به یک صفحه خاص از وب سایت می تواند به همان اندازه که مفید است زیان بار نیز شود، بنابراین باید به دنبال یک استراتژی خوب در این زمینه باشید.

1.      طراحی سایت فروشگاهی

2.      طراحی سایت تهران

3.      طراحی سایت

4.      طراحی وب سایت

5.      طراحی سایت شرکتی

6.      طراحی سایت فروشگاهی

7.      طراحی سایت تهران

8.      طراحی سایت

9.      طراحی وب سایت

10.  طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی

تعریف اعتبار دامنه یا Domain Authority


اعتبار دامنه (Domain Authotiry) عددی است که مقدار اعتبار آن دامنه نزد موتورهای جستجو را نمایش می دهد. این اعتبار بین 0 تا 100 متغیر می باشد که هر چقدر این عدد بیشتر باشد بهتر است.

همچنین آتوریتی معیاری است که توسط شرکت moz.com ارائه شده است و برای بسیاری از فعالیت های سئو سایت باید ملاک قرار بگیرد.

چرا Domain Authority من بدتر شده است؟

اگر نمره شما بالا یا پایین رفته باشد، بسیاری از عوامل تاثیرگذار بالقوه وجود دارد. از جمله مواردی مانند:

- افزایش تعداد لینک شما هنوز ایندکس نشده است.

- سایت های با بالاترین اقتدار، رشد قابل توجهی داشته اند.

- شما لینک هایی را از مکان هایی که به رتبه بندی Google کمک نمی کنند، کسب کردید.(لینک های بی ارزش)

تفاوت Domain Authority با Page Authority چیست؟

در حالیکه Domain Authority قدرت رتبه بندی دامنه ها یا زیر دامنه ها را اندازه می گیرد ، Page Authority میزان قدرت صفحه های شخصی را محاسبه می کند.

چگونه Domain Authority محاسبه می شود؟

رتبه Domain Authority بر اساس الگوریتم هایی در بازه ای بین ۰ تا ۱۰۰ قرار می گیرد .هرچه نمره DA برای وب سایت پایین تر باشد امکان ارتقاء و بهبود رتبه آسان تر است. برای مثال سایتی که رتبه Domain Authority آن برابر با ۲۰ است به راحتی میتواند به رتبه ۳۰ دست یابد. اما برای سایتی که اعتبار دامنه آن ۷۰ است امکان ارتقا به مراتب سخت تر و نیازمند فعالیت بیشتری است.

اعتبار دامنه یا Domain Authority با ارزیابی عوامل متعدد محاسبه می شود:

محتوای سایت

محتوا یکی از عوامل اصلی در رتبه بندی موتورهای جستجو است. بنابراین جای تعجبی نیست که کیفیت محتوای سایت، عامل تعیین کننده قدرت و اتوریتی سایت است. در حالی که آتوریتی دامنه به افزایش رتبه در گوگل کمک می کند، محتوای سایت در این راستا بسیار تاثیر گذار است. بنابراین لازم است تولید محتوای سایت قوی داشته باشید.

سیگنال های شبکه های اجتماعی

سیگنال های شبکه های اجتماعی از مهمترین عوامل مرتبط با افزایش اعتبار دامنه وب سایتتان می باشد. سیگنال های شبکه های اجتماعی به این معنی می باشد که تعداد کل به اشتراک گذاری و پسندیدن (لایک کردن) مقاله های شما بر روی صفحات شبکه های اجتماعی چقدر است .

زمانی که افراد محتوایی که شما روی شبکه های اجتماعی خود قرار داده اید را برای افراد دیگر ارسال می کنند این به این معنی است که آنها مقاله شما را پسندیده اند و برایشان مفید بوده است و این به این مفهوم است که سایت شما می تواند به عنوان یک مرجع در نظر گرفته شود .

عامل Moz Rank

عامل Moz Rank یک متریک مورد استفاده برای امتیاز دادن به قدرت بک لینک های سایت است. در واقع این عامل نه تنها تعداد بک لینک ها بلکه کیفیت آن ها را نیز مد نظر قرار می دهد. یک بک لینک با کیفیت بهتر از دو تا بک لینک بی کیفیت است. Moz رنک در مقیاس عددی 1 تا 10 قرار دارد و هرچه بالاتر باشد بهتر است. میزان متوسط آن معمولا 3 است.


عامل Moz Trust

عامل Moz Trust همانند Moz Rank معیاری است که برای تخمین میزان کیفیت لینک های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال دقت بالاتری دارد و به طور اختصاصی برای تعیین کیفیت وبسایت لینک دهنده به کار می رود. در واقع تعیین می کند که وبسایت مذکور برای دریافت بک لینک مورد اعتماد هست یا نه. وسایت های دارای دامنه های .edu و .gov بسیار قابل اعتمادند و تراست خوبی دارند. وبسایت های دارای این ویژگی گزینه مناسبی برای دریافت بک لینک هستند و اگر بتوانید از آن ها لینک بگیرید، تراست دامنه سایتتان را افزایش خواهید داد.

گوگل فرندلی بودن

گوگل فرندلی بودن به استفاده درست از استانداردهای سئو سایت در کل وبسایت اشاره دارد. ساختار گوگل پسند یک وب سایت می تواند مستقیما در قابلیت استفاده از سایت تاثیر بگذارد. حال آنکه ساختار ضعیف، برقراری ارتباط کاربران با سایت را مختل می کند. همچنین ساختار تمیز و صحیح به موتورهای جستجو از جمله گوگل کمک می کند که به آسانی سایت را کرال کنند. این عامل نیز برای تعیین آتوریتی دامنه و افزایش آتوریتی دارای اهمیت زیادی است.

از آنجایی که گوگل فاکتورهای زیادی را برای رتبه دهی یک سایت در نظر میگیرد، یک مدیر سایت که تلاش میکند در جایگاه مناسب تری قرار گیرد، باید عوامل زیادی را نیز رعایت کند. امیدواریم اطلاعات خوبی در زمینه Domain Authority در اختیار شما قرار داده باشیم.

راهکارهایی برای بهبود فضای کسب و کار شما

9 نکته برای تبلیغ موثر در بازار هدف

ممکن است برای کسب و کارتان سال هاست که زحمت می کشید اما با وجود مشتریان زیاد، یک نام آشنا نشده اید. شاید فکر کنید محصول یا خدمتی که ارائه می دهید شایستگی چنین نامی را ندارد اما اشتباه می کنید. گناه نام آشنا نبودن محصولتان را بر عهده خط تولید یا مجموعه ای که سازمان دهی کرده اید نیندازید؛ مقصر اصلی شمایید که با صدای بلند نام کسب و کار و قدرت خارق العاده اش را به زبان نیاورده اید.

در این مقاله ما به شما پرقدرت ترین بلندگوی جهان را هدیه می دهیم تا تنها با اندکی هزینه بیشتر و کمی فکر و خلاقیت، بتوانید موفقیت کسب و کارتان را به توان ده برسانید.

1- به بازار هدف توجه کنید

در مورد چه موضوعی می خواهید تبلیغ کنید؟ قرار است یک شیشه بچه را معرفی کنید یا می خواهید در مورد یک جعبه بیسکویت حرف بزنید؟ برای اینکه اطلاع رسانی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت کنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف خود را انتخاب کنید. شما باید به خریداران اصلی محصول توجه کنید، مهم نیست چه کسانی مصرف کننده نهایی محصول شما هستند.
مثلا وقتی آگهی یک شیشه بچه را طراحی می کنید، مصرف کننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند که به فکر غذای بچه های شان هستند پس باید در محلی آگهی دهید که تعداد بیشتری از مادران از آن عبور می کنند و همین طور سبک اطلاع رسانی تان را طوری انتخاب کنید که بتواند برای یک مادر جالب باشد و توجه آن را به خود جلب کند.

2- دغدغه های خریدار را نشانه بگیرید

گذشته از انتخاب بهترین محلی که گروه هدف شما در آن حضور دارند، باید حواس تان به شیوه طراحی پیام هم باشد. زمانی که گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام تان را طوری طراحی کنید که به سوالات اصلی و همیشگی آن ها پاسخ داده شود. ذهن زنان آرام و لطیف است و ذهن مردان براساس دو دو تا چهار تا کار می کند، پس اگر می خواهید به یک خانم پیام بدهید، از قدرت عاطفه و نگرانی های احساسی اش کمک بگیرید و اگر می خواهید یک مرد را تحت تاثیر قرار دهید، روی قوه منطق و توانایی محاسباتی او تمرکز کنید.

3- دایره المعارف نباشید

تکلیفتان را با خودتان روشن کنید؛ قرار نیست برای همه کس، همه چیز باشید; برای چه کسی حرف می زنید و قرار است چه مشکلی را حل کنید. اجازه دهید که موسسه های دیگر، باقی مشکلات را حل کنند و شما تنها تمرکزتان را روی یک موضوع بگذارید و برای جا انداختنش با کمک تبلیغات تلاش کنید.

4- با مخاطب همزبان شوید

با مخاطب به زبان خودش حرف بزنید و به او فخر نفروشید و نخواهید فهم و سوادتان را به رخش بکشید. اگر مخاطب شما یک خانم خانه دار است، سادگی او را درنظر بگیرید و اگر مدرس دانشگاه است، سال ها تلاش او را در محیط های علمی نادیده نگیرید. اجازه دهید که او خودش را جزئی از سازمان شما بداند و از این همزبانی لذت ببرد.

5- با یک نگاه شکارش کنید

سعی کنید خیلی وارد حاشیه ها و جزئیات نشوید و یک تصویر یا جمله ساده را انتخاب کنید که با یک بار دیده شدن، فهمیده می شود و در ذهن می ماند. به طور کلی پیام تبلیغاتی موفق، پیامی است که می تواند در نخستین نگاه مخاطب را به خود جذب کند . حالا وقت آن است که یک نقطه طلایی در تبلیغ تان وارد کنید؛ از قدرت احساسات و هم ذات پنداری مخاطب برای در یاد ماندن تبلیغتان استفاده کنید و او را درگیر آگهی ای کنید که مقابلش قرار دارد.

6- برای مخاطب دانه بپاشید

استفاده از الفاظ را کنار بگذارید و گمان نکنید اگر نکته ای که در کسب و کارتان هست، در تبلیغتان نیاید، دیگران شما را ضعیف فرض می کنند. سعی کنید در تبلیغ تان نقاط طلایی کسب و کار و تفاوت هایش با هم صنف هایتان را مختصر و مفید روشن کرده و کاری کنید که مخاطب برای کسب اطلاعات تکمیلی خودش پیگیر شما باشد. فکر نکنید اگر وارد جزئیات شوید و خیلی حاشیه پردازی کنید، تبلیغتان موفق می شود، بلکه برعکس. کوتاه حرف بزنید و تنها از شعارهای تکان دهنده و به یاد ماندنی کمک بگیرید.

7- تبلیغ تان را محک بزنید

ممکن است تبلیغ شما نتواند از پس مخاطبان سخت گیر بر بیاید، تصور نکنید پیام یا تصویری که طراحی کرده اید، همیشه موفقیت آمیز پیش می رود. اول ببینید آگهی هایتان در دوره های قبل چقدر باز خورد به همراه داشته و بعد برای تکرار شان اقدام کنید. شاید مجبور باشید شیوه تبلیغ تان را اصلاح کنید و شاید هم نیاز داشته باشید رسانه تبلیغاتی تان را تغییر دهید؛ پس فکر نکنید شکست یک تبلیغ به معنای شکست تمامی تبلیغات است.

8- به جای نوشتن نقاشی کنید

تحقیقات ثابت کرده تعداد طرفداران تبلیغات تصویری دو برابر طرفداران تبلیغات نوشتاری است. در واقع محققان این حوزه می گویند مردم چندان حوصله خواندن متن را ندارند و ترجیح می دهند با درک یک تصویر تاثیرگذار به سمت یک محصول یا خدمت بروند پس همانطور که گفتیم زیاد پرحرفی نکنید و سال ها تجربه تان را در یک متن به مخاطب ارائه کنید.

9- با 7 قلاب به ذهن مخاطب چنگ بزنید

  1. دوست دارید با این تبلیغات به چه نتیجه ای برسید؟ اصلی ترین هدف کسب و کار شما چیست؟ این موضوع به شما کمک می کند تا بهترین و موثرترین پیام تبلیغاتی را طراحی کنید.
  2. بگذارید هر چند وقت یک بار با یک حرف تازه و یک شعار تازه به مخاطب تان نزدیک شوید، همه حرف های تان را در یک پیام نزنید.
  3. حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی که ارائه می دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف کننده تان توجه زیادی نکنید بلکه ببینید چه کسی مشتری اصلی محصول تان است و همان را مخاطب قرار دهید.
  4. پرحرفی نکنید. مخاطب امروز برای خواندن جملات طولانی و دلایل پرپیچ و تاب شما فرصت ندارد پس اصلی ترین حرف را به مختصرترین شکل بیان کنید.
  5. این شمایید که باید سمت او بروید، انتظار نداشته باشید مخاطب برای دیدن تبلیغ تان قدمی بردارد. پس هر جا که فکر می کنید جمع زیادی از گروه هدفتان آنجاست، تبلیغات تان را هم به آنجا ببرید.
  6. محصول شما قرار است چه حسی را در مخاطب ایجاد کند. غم؟ شادی؟ ترس؟ امنیت؟ هر کدام از حواس او که مد نظرتان است را نشانه بگیرید و تا می توانید آن را قلقلک دهید.
  7. شعار تبلیغاتی تان را با تصویر آن هماهنگ کنید. سعی کنید پیام های تان با هم هماهنگ باشند و پیام های متفاوت را برای فرصت های متفاوت بگذارید.

1.      طراحی سایت

2.      طراحی وب سایت

  1. طراحی سایت تهران
  2. طراحی سایت
  3. سئو سایت
  4. سئو
  5. طراحی وب سایت
  6. طراحی سایت شرکتی
  7. طراحی سایت فروشگاهی


  1. 4 قدم برای ایجاد فرمانروایی در کسب و کار

      سازندگان امپراتوری های کسب وکار دارای ویژگی های مشترکی هستند که آنها را تبدیل به افراد موفقی کرده است. استیو جابز، ریچارد برانسون و مایکل دِل نام های مشهوری برای بیشتر کارآفرینان و مصرف کننده ها هستند، و همه ی آنها مثل شما، روزی از یک جایی شروع به کار کردند. آنها می دانستند چگونه محصولی تولید کنند که در بازار منحصر به فرد باشد، محصول شان بر اساس اعتقاد و باورشان تولید شود، و محصولی تهیه کنند که مورد علاقه ی مشتریان باشد.

      و این ها پایه و اساس تشکیل چنین میراث گران بهایی هستند.شما نیز اگر می خواهید صاحب یک صنعت نوپا باشید، باید این گام را در مسیر تشکیل میراث تان بردارید.

      1- تعریف کاملی از محصول تان داشته باشید

      منطقی به نظر می رسد، این طور نیست؟ بازارتان چیست و چه چیزی را می توانید برای آن فراهم کنید؟ آیا بهترین محصول را در بازار دارید؟ رقیبان تان چه کسانی هستند؟ و چگونه می توانید محصولی بهتر و متفاوت تر از آن چه اکنون در بازار وجود دارد، ارائه کنید؟ اگر منحصر به فرد باشید، تقاضا برای تان زیاد می شود. مثلا در صنعت غذایی، آیا تصمیم دارید یک نستله ی دیگر باشید یا می خواهید محصولی برای مصرف کنندگانِ ویژه، به صورت دست ساز، صنعت گرانه و با توجه به جزییات تولید کنید؟ خیلی خوب است اگر بتوانیم در صنعت، نامی برای خودمان دست و پا کنیم؛ ولی انگیزه مان همیشه این بوده است که پرچم شرکت مان را به عنوان تولیدکننده ی محصول باکیفیت برافراشته نگه داریم، و پس از آن بر اساسِ کیفیتِ برندمان، به کسب شهرت بپردازیم.

      article_image_one_602.jpg

      2- فرهنگ سازمانی (دی ان ای شرکت) خودتان را ایجاد کنید

      آیا می توانید یک نشان تجاری را که به شکل حرفه ای طراحی شده باشد، تشخیص دهید؟ در این صورت، در این بازی شما یک گام از دیگران جلوتر هستید. اگر نتوانید خودتان و شرکت تان را به جهان معرفی کنید، دیگر کیفیت محصول یا خدمات تان اهمیت خاصی پیدا نمی کند. شاید بتوانید ابزار نوآورانه و باکیفیتی تولید کنید، ولی اگر نتوانید آن را با یک طراحی حرفه ای به دیگران نمایش دهید، در معرض ریسکی قرار می گیرید که در آن مخاطبین شما را نمی بینند – یا بدتر از آن – برای همیشه فراموش می شوید. اگر کسی در مورد محصول یا خدمات تان از شما سوالی بپرسد، همیشه باید پاسخ مناسبی برای شان داشته باشید. چند جمله ی کوتاه یا یک مطلب ۱۴۰کلمه ای در فیس بوک در تعریف محصول تان، کاری که انجام می دهد و نحوه ی استفاده از آن توسط مشتری تهیه کنید. و برای آن که معرفی تان از محصول برای مخاطبین خاطره انگیز باشد، هر مقدار زمان که لازم است صرف کنید.

      3- همیشه کیفیت خوب تان را حفظ کنید

      در هر صنعتی، همیشه باید اصول بالای اخلاقی را در دستور کارتان داشته باشید. بقای طولانی مدت در صنعت، درحال حاضر، در گروی رعایت اصول بالای اخلاقی است. هرگز برای صرفه جویی در زمان یا هزینه از کارتان نزنید.همیشه بر اساس اصول اخلاقی و وجدان کاری عمل کنید. از زمانی که کار تولید آغاز می شود تا لحظه ای که محصول نهایی به فروش می رسد، فعالیت های تان زیر ذره بین قرار می گیرند، و باید مطمئن باشیم که این کارها به دست آدم های متخصص انجام می پذیرد. انطباق با اصول اخلاقی باعث ایجاد کنترل و توازن می شود، و از طریق آن به شما امکان می دهد همواره بر اساس قوانین و اصول پذیرفته شده، قدم بردارید.

      4- هم در صنعت و هم برای کارمندان تان یک پیشرو باشید

      ایجاد روابط راهبردی کلید اصلیِ توسعه ی امپراتوری تان است. نوع روابط از جانب کسانی که با آنها در رابطه هستید تعریف می شود؛ کسانی از قبیل فروشندگان، تولیدکنندگان، سازمان ها و گروه های محلی. باید با خبرگان هر صنعت، سهام دارانِ هم فکر، دولت و کارمندان اجرایی روابط قوی برقرار کنید. این اتفاق یک شبه صورت نمی پذیرد و برای بهره برداری از آن باید سال ها وقت بگذارید، ولی یافتن آدم هایی که بتوانند در ایجاد کسب وکار کمک تان کنند، بسیار برای تان مفید خواهد بود. و البته از رقیبان تان نیز غافل نشوید. ما رقیبان مان را می شناسیم – همیشه با آنها ملاقات می کنیم، حتی با آنها نوشیدنی می خوریم، آنها را از جلوی راه مان برمی داریم یا آنها ما را از جلوی راه شان برمی دارند. با این کار می توانید محصول بهتری تولید کنید و مطمئن باشید از همه جلو خواهید زد.

      با فرهنگ سازمانی تان بهترین کارمندان را جذب کنید. به عنوان نمونه، شرکت کافی شاپ های زنجیره ای استارباکس به کارمندان اش مزایای فوق العاده ای ارائه می دهد و با این کار باعث می شود آنها در هر روز بهترین عمل کردشان را نشان دهند. هدف ما نیز همین است. کارمندان مان را تحسین کنیم، و آن هایی را استخدام کنیم که بتوانیم به کارشان افتخار کنیم. تشکیل یک امپراتوری به صرف زمانِ زیاد، گذشتن از مراحل مختلف، ایجاد روابط جدید و یافتن افراد مناسب برای همکاری نیاز دارد.

      1. طراحی سایت شرکتی
      2. طراحی سایت فروشگاهی
      3. طراحی سایت تهران
      4. طراحی سایت
      5. سئو سایت
      6. سئو
      7. طراحی وب سایت
      8. طراحی سایت شرکتی
      9. طراحی سایت فروشگاهی
      10. طراحی سایت تهران

      طراحی سایت

    راههایی برای افزایش فروش و درآمد شما

    3 گام مهم برای افزایش درآمد

      میزان درآمد اشخاص هر چقدر هم که باشد، اگر از آنها بپرسید که آیا دوست دارند درآمد بیشتری داشته باشند یا نه، نه نفر از هر ده نفر پاسخ مثبت خواهند داد.اگر کسی به شما بگوید درآمد فعلی شما دقیقاً به همان میزانی است که خودتان انتخاب کرده اید و جایگاه فعلی تان از لحاظ مالی نیز به انتخاب خودتان بوده است نظر شما چه خواهد بود؟ اغلب افراد مصرانه با این گفته مخالفت می کنند.

      اما حقیقت این است که شما تا امروز برای کسب این میزان درآمد، اقداماتی انجام داده اید. پس با این دید می توان گفت به عنوان نتیجه ی کارهایی که انجام داده یا نداده اید، درآمدتان را خودتان انتخاب کرده اید.اینجاست که معنای «کارهایی که انجام نداده اید» خودش را نشان می دهد. از آنجایی که اغلب افراد پاسخ مثبت می دهند، باید اقداماتی وجود داشته باشد که عدم انجامشان منجر به پایین تر بودن درآمد فعلی شان نسبت به خواسته های واقعی شان شده است. به این ترتیب احتمالاً سؤالی که برای شما پیش می آید این است که «برای آنکه بتوانم درآمد بیشتری کسب کنم چه کار باید انجام دهم؟». خوشبختانه همین امروز می توانید تصمیم به تغییر اوضاع بگیرید. سه قدم ساده ای که در ادامه می آیند به شما در این مسیر کمک خواهند کرد.


      1- مراقب افکار خود باشید

      «افکار خود را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند». به طور خلاصه، افکار ما انسان ها به احساس منجر می شوند. احساس به عمل، و عمل به نتیجه. هیچ فکری مجانی میهمان ذهن شما نیست. تک تک افکار شما را می توان یا دارایی محسوب کرد و یا بدهی. این افکار، هم می توانند شما را به سمت موفقیت سوق دهند و هم می توانند شما را از آن دور کنند. آنها هم می توانند به شما قدرت ببخشند و هم شما را تضعیف کنند. به همین دلیل است که انتخاب آگاهانه ی این افکار در زندگی شخصی و شغلی بسیار اهمیت دارد. رفتار و زندگی ما نشان می دهد انسان ها همانی می شوند که بیشتر مواقع به آن می اندیشند. افکار شما در سخنان، نحوه ی بیان و رفتارتان نقش تعیین کننده ای دارند. نتایجی که در زندگی و به ویژه در زندگی شغی خود به دست می آورید، محصول مستقیم همین افکار هستند.

      اگر فکر می کنید می توانید درآمد بیشتری داشته باشید، پس قطعاً می توانید و در نهایت خواهید توانست. اما اگر ذهنیت شما این باشد که هیچگاه موفق به کسب درآمد بیشتر نخواهید شد، واقعاً هم درآمد بیشتری کسب نخواهید کرد. پس در طول روز مراقب گفتگوی درونی خود باشید. آیا نحوه ی صحبت کردن شما با خودتان ملایم و محبت آمیز است یا هر بار که مرتکب اشتباهی می شوید خود را شدیداً سرزنش می کنید؟ اگر واقعاً می خواهید درآمدی که استحقاقش را دارید داشته باشید، به گونه ای با خودتان حرف بزنید که نشان دهد شما انسانی منحصر به فرد با استعداد ها و توانایی های خاص هستید. مجموع تحصیلات، تجربه، دانش، مشکلات، موفقیت ها و چالش هایی که دارید، از شما انسانی قابل توجه و استثنایی می سازد. باید به این باور برسید که هیچ کسی مثل شما نیست. چه باور محدود کننده ای در ذهن شما وجود دارد که همین امروز می توانید آن را کنار بگذارید؟

      2- کمک کنید دیگران نیز به خواسته هایشان برسند

      زیگ زیگلار، سخنران انگیزشی می گوید «تنها در صورتی می توانید به هرچه می خواهید برسید که به دیگران کمک کنید به خواسته هایشان برسند». اغلب اوقات کسب یک موقعیت شغلی عالی و یا پیدا کردن یک معرف با نفوذ، به ایجاد روابطی نیاز دارد. این روابط در دنیای امروز حکم طلا را دارند. اما باید در روابط خود صداقت داشته باشید. باید از ته دل قصد کنید به دیگران کمک کنید به خواسته هایشان برسند؛ به این ترتیب خودتان نیز موفق خواهید شد به خواسته هایتان برسید. بنابراین همین امروز ببینید چه کاری برای دیگران می توانید انجام دهید. به شبکه سازی بپردازید تا ببینید چقدر سریع موفق خواهید شد فرصت شغلی مناسبی برای خود دست و پا کنید. کیث فراتزی در کتاب ارزشمند خود می گوید توانایی او در ارتباط با دیگران و شکل دهی روابط پایدار با آنها بر اساس سخاوت و کمک به دوستانش برای آشنایی با دیگران بوده است. امروز به چه کسی می توانید کمک کنید؟

      3- از شر محدوده ی آسایش خود خلاص شوید

      رابرت الن می نویسد «تمام خواسته های شما خارج از محدوده ی آسایشتان هستند». محدوده ی آسایش خود را یک زندان خودساخته در نظر بگیرید که خود را در آن محبوس کرده اید. این محدوده حاوی افکار و ایده های محدود کننده ای درباره ی شخصیت و توانایی های شماست که ممکن است در سنین پایین تر در ذهن شما شکل گرفته باشند و شما نیز به اشتباه هنوز به آنها اعتبار می بخشید. برای اینکه درآمدتان را خودتان انتخاب کنید، باید باور داشته باشید که حق شما بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر به دست می آورید. همه چیز با خلاص شدن از شر محدوده ی آسایش و تمام باورهای محدود کننده اش شروع می شود؛ وقت آن فرا رسیده است که از این زندان رهایی پیدا کنید.

      شما می توانید با جایگزین کردن افکار درونی منفی با افکار مثبت و انجام کارهایی که هر روز شما را از محدوده ی آسایشتان خارج کنند، این دگرسویی را در خود به وجود بیاورید. النور روزولت در این باره گفته است : «هر روز باید کاری انجام دهید که شما را به وحشت بیاندازد». وقت آن فرا رسیده است که اولین قدم هراس انگیز خود در جهت تبدیل شدن به آن کسی که همیشه می خواسته اید باشید را بردارید.

      1.      طراحی سایت فروشگاهی

      2.      طراحی سایت تهران

      3.      طراحی سایت

      4.      طراحی وب سایت

      5.      طراحی سایت شرکتی

      6.      طراحی سایت فروشگاهی

      7.      طراحی سایت تهران

      8.      طراحی سایت

      9.      طراحی وب سایت

      روش های جدید کسب سود (فروش راه حل)

        در گذشته کسب سود از طریق ارائه کالاها و نمایش آنها صورت می گرفت ولی دوره ی این فروش ها دیگر به سر آمده و مشتریان به صحبت کردن با فروشنده ها راغب نیستند، بلکه خواهان ارتباط با یک حلال مشکل اند. این بدان معناست که باید افق دیدی فراتر از فروش محصولات و خدمات داشته باشید. بهترین راه برای بهبود فروش، فروش راه حل ها به جای فروش کالا است.

        در بازار رقابت، افرادی که می کوشند تا عملکرد وضعیت مشتریان را بهبود بخشند، میدان دار هستند و افرادی که بهترین محصول را دارند دیگر پیشتاز نیستند،

        چند سال پیش، مدیر تجهیزات دیجیتالی شرکت Ulsan در حالی که با کاهش سود دهی مواجه شده بود، اظهار داشت که : ما فقط رایانه فروختیم در حالی که آن چه مشتریانمان لازم داشتند راه حل هایی برای مشکلات تجاری بود.

        آی بی ام قبل از مایکروسافت، سلطان صنعت رایانه بود، اما با کند شدن روند فروش رایانه های بزرگش و کپی برداری محصولات جدید توسط دیگران این شرکت به نابودی کشیده شد. امروزه دوباره این شرکت وارد عرصه شده است اما این بار نه به عنوان یک شرکت پیشتاز فروش، بلکه به عنوان یک بنگاه مشاوره.
        قبل از اقدام به فروش، تمام مشکلات فعلی یا بالقوه ی مشتریان را که معتقدید قادر به حل آن ها هستید را فهرست بندی کنید.
        شما می توانید این کار را به صورت تیمی یا به تنهایی انجام دهید. این لیست را در ذهنتان داشته باشید. به محض شروع فرآیند فروش، ناخودآگاه سوالات بهتری را خواهید پرسید.

        بهترین فروشندگان روی موضوعات تجارت واقعی تمرکز می کنند. آن ها نه تنها با حل مشکلات فعلی مشتریان، آن ها را یاری می کنند، بلکه با پیش بینی تغییرات شرایط بازار، از بروز مشکلات بعدی آن ها هم جلوگیری می کنند. آن ها با دیدگاه مشتری اقدام به فروش می کنند نه با دیدگاه خودشان.


        5 دیدگاه در فروش مشاوره ای-مشارکتی

        این 5 دیدگاه رویکرد فروش شما را در فرصت های فروش تقویت خواهد کرد.

        1-در کار خود متخصص باشید.

        اگر شما سعی دارید تمامی تخصص ها برای همه ی افراد را داشته باشید، به طور قطع در هیچ زمینه ای برای هیچ فردی مفید نخواهید بود. در عوض سعی کنید در یک رشته که به هدف مشتریان شما نزدیک تر است، یعنی تجارتشان، صاحب نظر باشید.

        وقتی از بزرگترین مشتریان General Electric پرسیدند که فروشندگان چه انتظاراتی دارند، آن ها گفتند:«اولین انتظار ما اطلاعات کافی از شرکت، صنعت و محیطی که در آن دادوستد می کنیم.»
        یک مشتری بالقوه غالباً در همان اولین جلسه، دانسته های شما را در معرض آزمایش قرار خواهد داد. وی می خواهد مطمئن شود که شما در موضوع مورد بحث چقدر اطلاعات دارید و شما دقیقاً همان فردی هستید که می خواهد با شما معامله کند یا نه.

        این برای شما فرصتی است که تخصص ها و مهارت هایتان را آشکار کنید و همان جواز ورود شما به سوی فروش است.

        2- به راه حل تان ایمان داشته باشید.

        ایمان و اعتقاد یک متمایز کننده بسیار مهم و ارزشمند است. زمانی که ما به آن چه که عرضه می کنیم و به بهترین بودن آن ایمان داشته باشیم، این باور از نهاد ما برخاسته و کاملاً متقاعد کننده و ترغیب کننده خواهد بود. در صورتی که خودمان متقاعد شویم پس قادریم دیگران را نیز قانع کنیم.

        هرگز فراموش نکنید که مردم با استدلال های یقینی شما بیش از بحث ها و مجادلات قانع می شوند.

        3- خطرات را کاهش دهید.

        خرید یک کار پر مخاطره است. در صورتی که بخواهید مشتریان را به خرید راه حل هایتان تشویق کنید، اول باید آنها را متقاعد کنید که انجام این عمل بی خطر است.

        مشتریان همواره در بیم و هراس به سر می برند. ترس از اشتباه، پرداخت پول اضافی و سرزنش شدن به خاطر انتخاب نادرست. بنابراین کاهش ریسک، مفهومی است که باید همه ی مراحل فروش را در بر گیرد.

        نشان دهید که انجام معامله با شرکت شما کاملاً بی خطر است.

        4- از سوالات به عنوان ابزار اصلی متقاعد سازی استفاده کنید نه از استدلال ها

        امروزه همه می دانند که شیوه قدیمی وراجی و قدرت سخنوری در روش فروش امروزی هیچ جایگاهی ندارد. در واقع اگر شما سخنور قابلی باشید اما نیاموزید که جلوی زبان خود را بگیرید، امکان دارد که فروش را از دست بدهید. مراقب باشید که برای تعریف از کالاها و خدماتتان نزد مشتری وقت زیادی را تلف نکنید و زمانی را برای پرسیدن احتیاجات مشتری اختصاص دهید. مراقب باشید که برای تعریف از کالاها و خدماتتان نزد مشتری وقت زیادی را تلف نکنید و زمانی را برای پرسیدن احتیاجات مشتری اختصاص دهید.

        5-قدرت جادویی موضع یابی را درک کنید

        ارزشمندترین دارایی شما، اعتبارتان است که به عنوان یک قطب جاذب، برای راهبری تجارتتان عمل می کند. مشتریان به خاطر اعتبارتان به سوی شما جذب می شوند و این همان ارزش واقعی شهرت است. چگونگی شناسایی تان توسط بازارتان به معنای موضع یابی است.


        خلاصه نکات مهم :

        مشتریان تمایلی به صحبت کردن با فروشندگان به مدت زیاد ندارند، بلکه می خواهند با کسی صحبت کنند که گره مشکلاتشان را بگشاید. همواره خود را به این نگرش های زیر مجهز کنید :

        • وظیفه شما فروش نیست بلکه حل مشکل است.
        • شما باید در کار خود متخصص باشید.
        • به راهکارهایتان ایمان داشته باشید.
        • سعی کنید خطرات در دادوستد را کاهش دهید.
        • این تصور را در مشتریانتان ایجاد کنید که برای آنها کار می کنید.
        • از سوالات به عنوان ابزار اصلی متقاعد سازی استفاده کنید.

        1.      طراحی سایت فروشگاهی

        طراحی سایت تهران

        1.      طراحی وب سایت

        1.      طراحی وب سایت1.      طراحی سایت تهران

        2.      طراحی سایت

        3.      طراحی وب سایت

        4.      طراحی سایت شرکتی

        طراحی سایت فروشگاهی