مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

راههایی برای افزایش فروش و درآمد شما

3 گام مهم برای افزایش درآمد

    میزان درآمد اشخاص هر چقدر هم که باشد، اگر از آنها بپرسید که آیا دوست دارند درآمد بیشتری داشته باشند یا نه، نه نفر از هر ده نفر پاسخ مثبت خواهند داد.اگر کسی به شما بگوید درآمد فعلی شما دقیقاً به همان میزانی است که خودتان انتخاب کرده اید و جایگاه فعلی تان از لحاظ مالی نیز به انتخاب خودتان بوده است نظر شما چه خواهد بود؟ اغلب افراد مصرانه با این گفته مخالفت می کنند.

    اما حقیقت این است که شما تا امروز برای کسب این میزان درآمد، اقداماتی انجام داده اید. پس با این دید می توان گفت به عنوان نتیجه ی کارهایی که انجام داده یا نداده اید، درآمدتان را خودتان انتخاب کرده اید.اینجاست که معنای «کارهایی که انجام نداده اید» خودش را نشان می دهد. از آنجایی که اغلب افراد پاسخ مثبت می دهند، باید اقداماتی وجود داشته باشد که عدم انجامشان منجر به پایین تر بودن درآمد فعلی شان نسبت به خواسته های واقعی شان شده است. به این ترتیب احتمالاً سؤالی که برای شما پیش می آید این است که «برای آنکه بتوانم درآمد بیشتری کسب کنم چه کار باید انجام دهم؟». خوشبختانه همین امروز می توانید تصمیم به تغییر اوضاع بگیرید. سه قدم ساده ای که در ادامه می آیند به شما در این مسیر کمک خواهند کرد.


    1- مراقب افکار خود باشید

    «افکار خود را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند». به طور خلاصه، افکار ما انسان ها به احساس منجر می شوند. احساس به عمل، و عمل به نتیجه. هیچ فکری مجانی میهمان ذهن شما نیست. تک تک افکار شما را می توان یا دارایی محسوب کرد و یا بدهی. این افکار، هم می توانند شما را به سمت موفقیت سوق دهند و هم می توانند شما را از آن دور کنند. آنها هم می توانند به شما قدرت ببخشند و هم شما را تضعیف کنند. به همین دلیل است که انتخاب آگاهانه ی این افکار در زندگی شخصی و شغلی بسیار اهمیت دارد. رفتار و زندگی ما نشان می دهد انسان ها همانی می شوند که بیشتر مواقع به آن می اندیشند. افکار شما در سخنان، نحوه ی بیان و رفتارتان نقش تعیین کننده ای دارند. نتایجی که در زندگی و به ویژه در زندگی شغی خود به دست می آورید، محصول مستقیم همین افکار هستند.

    اگر فکر می کنید می توانید درآمد بیشتری داشته باشید، پس قطعاً می توانید و در نهایت خواهید توانست. اما اگر ذهنیت شما این باشد که هیچگاه موفق به کسب درآمد بیشتر نخواهید شد، واقعاً هم درآمد بیشتری کسب نخواهید کرد. پس در طول روز مراقب گفتگوی درونی خود باشید. آیا نحوه ی صحبت کردن شما با خودتان ملایم و محبت آمیز است یا هر بار که مرتکب اشتباهی می شوید خود را شدیداً سرزنش می کنید؟ اگر واقعاً می خواهید درآمدی که استحقاقش را دارید داشته باشید، به گونه ای با خودتان حرف بزنید که نشان دهد شما انسانی منحصر به فرد با استعداد ها و توانایی های خاص هستید. مجموع تحصیلات، تجربه، دانش، مشکلات، موفقیت ها و چالش هایی که دارید، از شما انسانی قابل توجه و استثنایی می سازد. باید به این باور برسید که هیچ کسی مثل شما نیست. چه باور محدود کننده ای در ذهن شما وجود دارد که همین امروز می توانید آن را کنار بگذارید؟

    2- کمک کنید دیگران نیز به خواسته هایشان برسند

    زیگ زیگلار، سخنران انگیزشی می گوید «تنها در صورتی می توانید به هرچه می خواهید برسید که به دیگران کمک کنید به خواسته هایشان برسند». اغلب اوقات کسب یک موقعیت شغلی عالی و یا پیدا کردن یک معرف با نفوذ، به ایجاد روابطی نیاز دارد. این روابط در دنیای امروز حکم طلا را دارند. اما باید در روابط خود صداقت داشته باشید. باید از ته دل قصد کنید به دیگران کمک کنید به خواسته هایشان برسند؛ به این ترتیب خودتان نیز موفق خواهید شد به خواسته هایتان برسید. بنابراین همین امروز ببینید چه کاری برای دیگران می توانید انجام دهید. به شبکه سازی بپردازید تا ببینید چقدر سریع موفق خواهید شد فرصت شغلی مناسبی برای خود دست و پا کنید. کیث فراتزی در کتاب ارزشمند خود می گوید توانایی او در ارتباط با دیگران و شکل دهی روابط پایدار با آنها بر اساس سخاوت و کمک به دوستانش برای آشنایی با دیگران بوده است. امروز به چه کسی می توانید کمک کنید؟

    3- از شر محدوده ی آسایش خود خلاص شوید

    رابرت الن می نویسد «تمام خواسته های شما خارج از محدوده ی آسایشتان هستند». محدوده ی آسایش خود را یک زندان خودساخته در نظر بگیرید که خود را در آن محبوس کرده اید. این محدوده حاوی افکار و ایده های محدود کننده ای درباره ی شخصیت و توانایی های شماست که ممکن است در سنین پایین تر در ذهن شما شکل گرفته باشند و شما نیز به اشتباه هنوز به آنها اعتبار می بخشید. برای اینکه درآمدتان را خودتان انتخاب کنید، باید باور داشته باشید که حق شما بیشتر از آن چیزی است که در حال حاضر به دست می آورید. همه چیز با خلاص شدن از شر محدوده ی آسایش و تمام باورهای محدود کننده اش شروع می شود؛ وقت آن فرا رسیده است که از این زندان رهایی پیدا کنید.

    شما می توانید با جایگزین کردن افکار درونی منفی با افکار مثبت و انجام کارهایی که هر روز شما را از محدوده ی آسایشتان خارج کنند، این دگرسویی را در خود به وجود بیاورید. النور روزولت در این باره گفته است : «هر روز باید کاری انجام دهید که شما را به وحشت بیاندازد». وقت آن فرا رسیده است که اولین قدم هراس انگیز خود در جهت تبدیل شدن به آن کسی که همیشه می خواسته اید باشید را بردارید.

    1.      طراحی سایت فروشگاهی

    2.      طراحی سایت تهران

    3.      طراحی سایت

    4.      طراحی وب سایت

    5.      طراحی سایت شرکتی

    6.      طراحی سایت فروشگاهی

    7.      طراحی سایت تهران

    8.      طراحی سایت

    9.      طراحی وب سایت

    روش های جدید کسب سود (فروش راه حل)

      در گذشته کسب سود از طریق ارائه کالاها و نمایش آنها صورت می گرفت ولی دوره ی این فروش ها دیگر به سر آمده و مشتریان به صحبت کردن با فروشنده ها راغب نیستند، بلکه خواهان ارتباط با یک حلال مشکل اند. این بدان معناست که باید افق دیدی فراتر از فروش محصولات و خدمات داشته باشید. بهترین راه برای بهبود فروش، فروش راه حل ها به جای فروش کالا است.

      در بازار رقابت، افرادی که می کوشند تا عملکرد وضعیت مشتریان را بهبود بخشند، میدان دار هستند و افرادی که بهترین محصول را دارند دیگر پیشتاز نیستند،

      چند سال پیش، مدیر تجهیزات دیجیتالی شرکت Ulsan در حالی که با کاهش سود دهی مواجه شده بود، اظهار داشت که : ما فقط رایانه فروختیم در حالی که آن چه مشتریانمان لازم داشتند راه حل هایی برای مشکلات تجاری بود.

      آی بی ام قبل از مایکروسافت، سلطان صنعت رایانه بود، اما با کند شدن روند فروش رایانه های بزرگش و کپی برداری محصولات جدید توسط دیگران این شرکت به نابودی کشیده شد. امروزه دوباره این شرکت وارد عرصه شده است اما این بار نه به عنوان یک شرکت پیشتاز فروش، بلکه به عنوان یک بنگاه مشاوره.
      قبل از اقدام به فروش، تمام مشکلات فعلی یا بالقوه ی مشتریان را که معتقدید قادر به حل آن ها هستید را فهرست بندی کنید.
      شما می توانید این کار را به صورت تیمی یا به تنهایی انجام دهید. این لیست را در ذهنتان داشته باشید. به محض شروع فرآیند فروش، ناخودآگاه سوالات بهتری را خواهید پرسید.

      بهترین فروشندگان روی موضوعات تجارت واقعی تمرکز می کنند. آن ها نه تنها با حل مشکلات فعلی مشتریان، آن ها را یاری می کنند، بلکه با پیش بینی تغییرات شرایط بازار، از بروز مشکلات بعدی آن ها هم جلوگیری می کنند. آن ها با دیدگاه مشتری اقدام به فروش می کنند نه با دیدگاه خودشان.


      5 دیدگاه در فروش مشاوره ای-مشارکتی

      این 5 دیدگاه رویکرد فروش شما را در فرصت های فروش تقویت خواهد کرد.

      1-در کار خود متخصص باشید.

      اگر شما سعی دارید تمامی تخصص ها برای همه ی افراد را داشته باشید، به طور قطع در هیچ زمینه ای برای هیچ فردی مفید نخواهید بود. در عوض سعی کنید در یک رشته که به هدف مشتریان شما نزدیک تر است، یعنی تجارتشان، صاحب نظر باشید.

      وقتی از بزرگترین مشتریان General Electric پرسیدند که فروشندگان چه انتظاراتی دارند، آن ها گفتند:«اولین انتظار ما اطلاعات کافی از شرکت، صنعت و محیطی که در آن دادوستد می کنیم.»
      یک مشتری بالقوه غالباً در همان اولین جلسه، دانسته های شما را در معرض آزمایش قرار خواهد داد. وی می خواهد مطمئن شود که شما در موضوع مورد بحث چقدر اطلاعات دارید و شما دقیقاً همان فردی هستید که می خواهد با شما معامله کند یا نه.

      این برای شما فرصتی است که تخصص ها و مهارت هایتان را آشکار کنید و همان جواز ورود شما به سوی فروش است.

      2- به راه حل تان ایمان داشته باشید.

      ایمان و اعتقاد یک متمایز کننده بسیار مهم و ارزشمند است. زمانی که ما به آن چه که عرضه می کنیم و به بهترین بودن آن ایمان داشته باشیم، این باور از نهاد ما برخاسته و کاملاً متقاعد کننده و ترغیب کننده خواهد بود. در صورتی که خودمان متقاعد شویم پس قادریم دیگران را نیز قانع کنیم.

      هرگز فراموش نکنید که مردم با استدلال های یقینی شما بیش از بحث ها و مجادلات قانع می شوند.

      3- خطرات را کاهش دهید.

      خرید یک کار پر مخاطره است. در صورتی که بخواهید مشتریان را به خرید راه حل هایتان تشویق کنید، اول باید آنها را متقاعد کنید که انجام این عمل بی خطر است.

      مشتریان همواره در بیم و هراس به سر می برند. ترس از اشتباه، پرداخت پول اضافی و سرزنش شدن به خاطر انتخاب نادرست. بنابراین کاهش ریسک، مفهومی است که باید همه ی مراحل فروش را در بر گیرد.

      نشان دهید که انجام معامله با شرکت شما کاملاً بی خطر است.

      4- از سوالات به عنوان ابزار اصلی متقاعد سازی استفاده کنید نه از استدلال ها

      امروزه همه می دانند که شیوه قدیمی وراجی و قدرت سخنوری در روش فروش امروزی هیچ جایگاهی ندارد. در واقع اگر شما سخنور قابلی باشید اما نیاموزید که جلوی زبان خود را بگیرید، امکان دارد که فروش را از دست بدهید. مراقب باشید که برای تعریف از کالاها و خدماتتان نزد مشتری وقت زیادی را تلف نکنید و زمانی را برای پرسیدن احتیاجات مشتری اختصاص دهید. مراقب باشید که برای تعریف از کالاها و خدماتتان نزد مشتری وقت زیادی را تلف نکنید و زمانی را برای پرسیدن احتیاجات مشتری اختصاص دهید.

      5-قدرت جادویی موضع یابی را درک کنید

      ارزشمندترین دارایی شما، اعتبارتان است که به عنوان یک قطب جاذب، برای راهبری تجارتتان عمل می کند. مشتریان به خاطر اعتبارتان به سوی شما جذب می شوند و این همان ارزش واقعی شهرت است. چگونگی شناسایی تان توسط بازارتان به معنای موضع یابی است.


      خلاصه نکات مهم :

      مشتریان تمایلی به صحبت کردن با فروشندگان به مدت زیاد ندارند، بلکه می خواهند با کسی صحبت کنند که گره مشکلاتشان را بگشاید. همواره خود را به این نگرش های زیر مجهز کنید :

      • وظیفه شما فروش نیست بلکه حل مشکل است.
      • شما باید در کار خود متخصص باشید.
      • به راهکارهایتان ایمان داشته باشید.
      • سعی کنید خطرات در دادوستد را کاهش دهید.
      • این تصور را در مشتریانتان ایجاد کنید که برای آنها کار می کنید.
      • از سوالات به عنوان ابزار اصلی متقاعد سازی استفاده کنید.

      1.      طراحی سایت فروشگاهی

      طراحی سایت تهران

      1.      طراحی وب سایت

      1.      طراحی وب سایت1.      طراحی سایت تهران

      2.      طراحی سایت

      3.      طراحی وب سایت

      4.      طراحی سایت شرکتی

      طراحی سایت فروشگاهی


      نظرات 0 + ارسال نظر
      برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
      ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد