مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

راهکارهایی برای بهبود فضای کسب و کار شما

9 نکته برای تبلیغ موثر در بازار هدف

ممکن است برای کسب و کارتان سال هاست که زحمت می کشید اما با وجود مشتریان زیاد، یک نام آشنا نشده اید. شاید فکر کنید محصول یا خدمتی که ارائه می دهید شایستگی چنین نامی را ندارد اما اشتباه می کنید. گناه نام آشنا نبودن محصولتان را بر عهده خط تولید یا مجموعه ای که سازمان دهی کرده اید نیندازید؛ مقصر اصلی شمایید که با صدای بلند نام کسب و کار و قدرت خارق العاده اش را به زبان نیاورده اید.

در این مقاله ما به شما پرقدرت ترین بلندگوی جهان را هدیه می دهیم تا تنها با اندکی هزینه بیشتر و کمی فکر و خلاقیت، بتوانید موفقیت کسب و کارتان را به توان ده برسانید.

1- به بازار هدف توجه کنید

در مورد چه موضوعی می خواهید تبلیغ کنید؟ قرار است یک شیشه بچه را معرفی کنید یا می خواهید در مورد یک جعبه بیسکویت حرف بزنید؟ برای اینکه اطلاع رسانی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت کنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف خود را انتخاب کنید. شما باید به خریداران اصلی محصول توجه کنید، مهم نیست چه کسانی مصرف کننده نهایی محصول شما هستند.
مثلا وقتی آگهی یک شیشه بچه را طراحی می کنید، مصرف کننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند که به فکر غذای بچه های شان هستند پس باید در محلی آگهی دهید که تعداد بیشتری از مادران از آن عبور می کنند و همین طور سبک اطلاع رسانی تان را طوری انتخاب کنید که بتواند برای یک مادر جالب باشد و توجه آن را به خود جلب کند.

2- دغدغه های خریدار را نشانه بگیرید

گذشته از انتخاب بهترین محلی که گروه هدف شما در آن حضور دارند، باید حواس تان به شیوه طراحی پیام هم باشد. زمانی که گروه هدف شما مادران هستند، باید پیام تان را طوری طراحی کنید که به سوالات اصلی و همیشگی آن ها پاسخ داده شود. ذهن زنان آرام و لطیف است و ذهن مردان براساس دو دو تا چهار تا کار می کند، پس اگر می خواهید به یک خانم پیام بدهید، از قدرت عاطفه و نگرانی های احساسی اش کمک بگیرید و اگر می خواهید یک مرد را تحت تاثیر قرار دهید، روی قوه منطق و توانایی محاسباتی او تمرکز کنید.

3- دایره المعارف نباشید

تکلیفتان را با خودتان روشن کنید؛ قرار نیست برای همه کس، همه چیز باشید; برای چه کسی حرف می زنید و قرار است چه مشکلی را حل کنید. اجازه دهید که موسسه های دیگر، باقی مشکلات را حل کنند و شما تنها تمرکزتان را روی یک موضوع بگذارید و برای جا انداختنش با کمک تبلیغات تلاش کنید.

4- با مخاطب همزبان شوید

با مخاطب به زبان خودش حرف بزنید و به او فخر نفروشید و نخواهید فهم و سوادتان را به رخش بکشید. اگر مخاطب شما یک خانم خانه دار است، سادگی او را درنظر بگیرید و اگر مدرس دانشگاه است، سال ها تلاش او را در محیط های علمی نادیده نگیرید. اجازه دهید که او خودش را جزئی از سازمان شما بداند و از این همزبانی لذت ببرد.

5- با یک نگاه شکارش کنید

سعی کنید خیلی وارد حاشیه ها و جزئیات نشوید و یک تصویر یا جمله ساده را انتخاب کنید که با یک بار دیده شدن، فهمیده می شود و در ذهن می ماند. به طور کلی پیام تبلیغاتی موفق، پیامی است که می تواند در نخستین نگاه مخاطب را به خود جذب کند . حالا وقت آن است که یک نقطه طلایی در تبلیغ تان وارد کنید؛ از قدرت احساسات و هم ذات پنداری مخاطب برای در یاد ماندن تبلیغتان استفاده کنید و او را درگیر آگهی ای کنید که مقابلش قرار دارد.

6- برای مخاطب دانه بپاشید

استفاده از الفاظ را کنار بگذارید و گمان نکنید اگر نکته ای که در کسب و کارتان هست، در تبلیغتان نیاید، دیگران شما را ضعیف فرض می کنند. سعی کنید در تبلیغ تان نقاط طلایی کسب و کار و تفاوت هایش با هم صنف هایتان را مختصر و مفید روشن کرده و کاری کنید که مخاطب برای کسب اطلاعات تکمیلی خودش پیگیر شما باشد. فکر نکنید اگر وارد جزئیات شوید و خیلی حاشیه پردازی کنید، تبلیغتان موفق می شود، بلکه برعکس. کوتاه حرف بزنید و تنها از شعارهای تکان دهنده و به یاد ماندنی کمک بگیرید.

7- تبلیغ تان را محک بزنید

ممکن است تبلیغ شما نتواند از پس مخاطبان سخت گیر بر بیاید، تصور نکنید پیام یا تصویری که طراحی کرده اید، همیشه موفقیت آمیز پیش می رود. اول ببینید آگهی هایتان در دوره های قبل چقدر باز خورد به همراه داشته و بعد برای تکرار شان اقدام کنید. شاید مجبور باشید شیوه تبلیغ تان را اصلاح کنید و شاید هم نیاز داشته باشید رسانه تبلیغاتی تان را تغییر دهید؛ پس فکر نکنید شکست یک تبلیغ به معنای شکست تمامی تبلیغات است.

8- به جای نوشتن نقاشی کنید

تحقیقات ثابت کرده تعداد طرفداران تبلیغات تصویری دو برابر طرفداران تبلیغات نوشتاری است. در واقع محققان این حوزه می گویند مردم چندان حوصله خواندن متن را ندارند و ترجیح می دهند با درک یک تصویر تاثیرگذار به سمت یک محصول یا خدمت بروند پس همانطور که گفتیم زیاد پرحرفی نکنید و سال ها تجربه تان را در یک متن به مخاطب ارائه کنید.

9- با 7 قلاب به ذهن مخاطب چنگ بزنید

  1. دوست دارید با این تبلیغات به چه نتیجه ای برسید؟ اصلی ترین هدف کسب و کار شما چیست؟ این موضوع به شما کمک می کند تا بهترین و موثرترین پیام تبلیغاتی را طراحی کنید.
  2. بگذارید هر چند وقت یک بار با یک حرف تازه و یک شعار تازه به مخاطب تان نزدیک شوید، همه حرف های تان را در یک پیام نزنید.
  3. حالا نگاهی دوباره به محصول یا خدمتی که ارائه می دهید بیندازید. برای تبلیغات به مصرف کننده تان توجه زیادی نکنید بلکه ببینید چه کسی مشتری اصلی محصول تان است و همان را مخاطب قرار دهید.
  4. پرحرفی نکنید. مخاطب امروز برای خواندن جملات طولانی و دلایل پرپیچ و تاب شما فرصت ندارد پس اصلی ترین حرف را به مختصرترین شکل بیان کنید.
  5. این شمایید که باید سمت او بروید، انتظار نداشته باشید مخاطب برای دیدن تبلیغ تان قدمی بردارد. پس هر جا که فکر می کنید جمع زیادی از گروه هدفتان آنجاست، تبلیغات تان را هم به آنجا ببرید.
  6. محصول شما قرار است چه حسی را در مخاطب ایجاد کند. غم؟ شادی؟ ترس؟ امنیت؟ هر کدام از حواس او که مد نظرتان است را نشانه بگیرید و تا می توانید آن را قلقلک دهید.
  7. شعار تبلیغاتی تان را با تصویر آن هماهنگ کنید. سعی کنید پیام های تان با هم هماهنگ باشند و پیام های متفاوت را برای فرصت های متفاوت بگذارید.

1.      طراحی سایت

2.      طراحی وب سایت

  1. طراحی سایت تهران
  2. طراحی سایت
  3. سئو سایت
  4. سئو
  5. طراحی وب سایت
  6. طراحی سایت شرکتی
  7. طراحی سایت فروشگاهی


  1. 4 قدم برای ایجاد فرمانروایی در کسب و کار

      سازندگان امپراتوری های کسب وکار دارای ویژگی های مشترکی هستند که آنها را تبدیل به افراد موفقی کرده است. استیو جابز، ریچارد برانسون و مایکل دِل نام های مشهوری برای بیشتر کارآفرینان و مصرف کننده ها هستند، و همه ی آنها مثل شما، روزی از یک جایی شروع به کار کردند. آنها می دانستند چگونه محصولی تولید کنند که در بازار منحصر به فرد باشد، محصول شان بر اساس اعتقاد و باورشان تولید شود، و محصولی تهیه کنند که مورد علاقه ی مشتریان باشد.

      و این ها پایه و اساس تشکیل چنین میراث گران بهایی هستند.شما نیز اگر می خواهید صاحب یک صنعت نوپا باشید، باید این گام را در مسیر تشکیل میراث تان بردارید.

      1- تعریف کاملی از محصول تان داشته باشید

      منطقی به نظر می رسد، این طور نیست؟ بازارتان چیست و چه چیزی را می توانید برای آن فراهم کنید؟ آیا بهترین محصول را در بازار دارید؟ رقیبان تان چه کسانی هستند؟ و چگونه می توانید محصولی بهتر و متفاوت تر از آن چه اکنون در بازار وجود دارد، ارائه کنید؟ اگر منحصر به فرد باشید، تقاضا برای تان زیاد می شود. مثلا در صنعت غذایی، آیا تصمیم دارید یک نستله ی دیگر باشید یا می خواهید محصولی برای مصرف کنندگانِ ویژه، به صورت دست ساز، صنعت گرانه و با توجه به جزییات تولید کنید؟ خیلی خوب است اگر بتوانیم در صنعت، نامی برای خودمان دست و پا کنیم؛ ولی انگیزه مان همیشه این بوده است که پرچم شرکت مان را به عنوان تولیدکننده ی محصول باکیفیت برافراشته نگه داریم، و پس از آن بر اساسِ کیفیتِ برندمان، به کسب شهرت بپردازیم.

      article_image_one_602.jpg

      2- فرهنگ سازمانی (دی ان ای شرکت) خودتان را ایجاد کنید

      آیا می توانید یک نشان تجاری را که به شکل حرفه ای طراحی شده باشد، تشخیص دهید؟ در این صورت، در این بازی شما یک گام از دیگران جلوتر هستید. اگر نتوانید خودتان و شرکت تان را به جهان معرفی کنید، دیگر کیفیت محصول یا خدمات تان اهمیت خاصی پیدا نمی کند. شاید بتوانید ابزار نوآورانه و باکیفیتی تولید کنید، ولی اگر نتوانید آن را با یک طراحی حرفه ای به دیگران نمایش دهید، در معرض ریسکی قرار می گیرید که در آن مخاطبین شما را نمی بینند – یا بدتر از آن – برای همیشه فراموش می شوید. اگر کسی در مورد محصول یا خدمات تان از شما سوالی بپرسد، همیشه باید پاسخ مناسبی برای شان داشته باشید. چند جمله ی کوتاه یا یک مطلب ۱۴۰کلمه ای در فیس بوک در تعریف محصول تان، کاری که انجام می دهد و نحوه ی استفاده از آن توسط مشتری تهیه کنید. و برای آن که معرفی تان از محصول برای مخاطبین خاطره انگیز باشد، هر مقدار زمان که لازم است صرف کنید.

      3- همیشه کیفیت خوب تان را حفظ کنید

      در هر صنعتی، همیشه باید اصول بالای اخلاقی را در دستور کارتان داشته باشید. بقای طولانی مدت در صنعت، درحال حاضر، در گروی رعایت اصول بالای اخلاقی است. هرگز برای صرفه جویی در زمان یا هزینه از کارتان نزنید.همیشه بر اساس اصول اخلاقی و وجدان کاری عمل کنید. از زمانی که کار تولید آغاز می شود تا لحظه ای که محصول نهایی به فروش می رسد، فعالیت های تان زیر ذره بین قرار می گیرند، و باید مطمئن باشیم که این کارها به دست آدم های متخصص انجام می پذیرد. انطباق با اصول اخلاقی باعث ایجاد کنترل و توازن می شود، و از طریق آن به شما امکان می دهد همواره بر اساس قوانین و اصول پذیرفته شده، قدم بردارید.

      4- هم در صنعت و هم برای کارمندان تان یک پیشرو باشید

      ایجاد روابط راهبردی کلید اصلیِ توسعه ی امپراتوری تان است. نوع روابط از جانب کسانی که با آنها در رابطه هستید تعریف می شود؛ کسانی از قبیل فروشندگان، تولیدکنندگان، سازمان ها و گروه های محلی. باید با خبرگان هر صنعت، سهام دارانِ هم فکر، دولت و کارمندان اجرایی روابط قوی برقرار کنید. این اتفاق یک شبه صورت نمی پذیرد و برای بهره برداری از آن باید سال ها وقت بگذارید، ولی یافتن آدم هایی که بتوانند در ایجاد کسب وکار کمک تان کنند، بسیار برای تان مفید خواهد بود. و البته از رقیبان تان نیز غافل نشوید. ما رقیبان مان را می شناسیم – همیشه با آنها ملاقات می کنیم، حتی با آنها نوشیدنی می خوریم، آنها را از جلوی راه مان برمی داریم یا آنها ما را از جلوی راه شان برمی دارند. با این کار می توانید محصول بهتری تولید کنید و مطمئن باشید از همه جلو خواهید زد.

      با فرهنگ سازمانی تان بهترین کارمندان را جذب کنید. به عنوان نمونه، شرکت کافی شاپ های زنجیره ای استارباکس به کارمندان اش مزایای فوق العاده ای ارائه می دهد و با این کار باعث می شود آنها در هر روز بهترین عمل کردشان را نشان دهند. هدف ما نیز همین است. کارمندان مان را تحسین کنیم، و آن هایی را استخدام کنیم که بتوانیم به کارشان افتخار کنیم. تشکیل یک امپراتوری به صرف زمانِ زیاد، گذشتن از مراحل مختلف، ایجاد روابط جدید و یافتن افراد مناسب برای همکاری نیاز دارد.

      1. طراحی سایت شرکتی
      2. طراحی سایت فروشگاهی
      3. طراحی سایت تهران
      4. طراحی سایت
      5. سئو سایت
      6. سئو
      7. طراحی وب سایت
      8. طراحی سایت شرکتی
      9. طراحی سایت فروشگاهی
      10. طراحی سایت تهران

      طراحی سایت

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد