مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

3 دلیل ایجاد وفاداری به برند



به علت رقابتی شدن بازار، مشتری روز به روز ارزش بیشتری پیدا می کند. چالش هایی از قبیل تشدید رقابت جهانی، افزایش مستمر انتظارات مشتریان و متعاقبا تقاضای آنها به منظور افزایش بهبود کیفیت محصولات وخدمات، باعث شده است که شرکتها دیگر نتوانند به طور موثر نیازها و خواسته های آنها را برآورده کنند و خطر از دست دادن مشتریان ناراضی به سمت رقبا و همچنین کاهش نهایی سود، ورشکستگی شرکت را به دنبال خواهد داشت.

وقتی مشتریان به شرکت افتخار می کنند ، حجم خریدشان را افزایش می دهند ، چیزهای مثبتی در مورد شرکت می گـــویند و شرکت را به دوستان و خویشــاوندان توصیه می کنند. آنها به طور عملی نشان می دهند که با شرکت هم پیمان و پیوسته اند . از طرف دیگر، وقتی مشتری نزد دوستان، خویشان، نمایندگیهای داخلی و خارجی شکایت می کند یا به سوی شرکت دیگری می رود ، عملا نشـان می دهد که تصمیم به ترک شرکت گرفته و کمتر برای این شرکت خرج می کند محققین نشان داده اند که تفاوتهای مفهومی مهمی بین وفاداری به فروشنده و وفاداری به شرکت وجود دارد . محققان دریافته اند که وفاداری اولیه مشتری مربوط به نیروی فروش بوده که وفاداری مشتری نسبت به شرکت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد. آنها دریافتند که احساس مثبت نسبت به کارکنان اغلب به شرکت منتقل می شود. مقاصد رفتاری مشتری می تواند به عنوان یک شاخص دیده شود که نشان می دهد آیا مشتری باقی خواهد ماند یا شرکت را ترک خواهد کرد .

وفاداری مشتری به عنوان یک مانع در مقابل تغییر رفتار وی عمل می کند. در واقع ثابت شده است که وفاداری دربین مشتریان خدمات نسبت به مشتریان محصولاتِ ملموس، شایع تر است. درزمینه خدمات، ویژگی های غیر ملموس مانند اعتبار و اطمینان ممکن است نقش اصلی را در ایجاد و حفظ وفاداری ایفا نمایند. در زمینه خدمات، وفاداری به طور مکرر به عنوان رفتار مشاهده شده تعریف شده است.

article_image_one_156.jpg

تمامی توضیحات فوق به منظور آشنایی بهتری با مقوله وفاداری به برند، وفاداری به محصول، وفاداری به خدمت وفاداری به فروشنده و شرکت است. البته در اینجا موضوع بحث ما فقط وفاداری به برند است.

وفاداری به برند چیست؟
وفاداری به برند هدف نهایی و غایی شرکتی است که دارای محصولی با علامت تجاری ویژه است. اولویت یا ترجیح خرید یک برند ویژه در یک قفسه محصول توسط مشتری، وفاداری به برند نام دارد. مشتریان دریافته اند که مارک تجاری مورد نظرشان به آنها طرح وترکیب محصولی سالم، دارای سطوحی از کیفیت با قیمت مناسب عرضه می کند. این ادراک مشتری پایه واساسی برای تکرارخریدهای جدید می شود. مشتریان در آغاز، یک خرید امتحانی از محصولی با علامت تجاری ویژه می کنند وپس از رضایت از آن به تکرار وادامه خرید همان علامت تجاری یا برند مایل می شوند، زیرا به آن محصول آشنا ومطمئن هستند.

وفاداران به برند تفکری اینچنین دارند:

نسبت به برند متعهد هستند.
مایل به دادن پول بیشتر برای یک برند نسبت به دیگربرند ها هستند.
برند مورد نظر را به دیگران توصیه می کنند.

چرا وفاداری به برند دارای نتایج بسیار بااهمیتی است؟
سه دلیل اصلی برای پاسخ به این سوال وجود دارد:

1. حجم فروش بیشتر: شرکتهای آمریکایی که نیمی از مشتریان خود رادر طول پنج سال از دست می دهند، سالانه ۱۳۰ درصد ضرر وخسارت از کاهش مشتریان خود می بینند. این آمارنشان دهنده چالشهایی است که شرکتها برای رشد در محیط رقابتی با آن روبه رو هستند. رسیدن به رشد سالانه ۱درصد نیازمند افزایش فروش به مشتریان فعلی و جدید به میزان ۱۴درصد است. کاهش خسارت مشتریان می تواند به صورت مهیجی رشد تجاری ووفاداری به برند را بهبود بخشد، که این منجر به فروش ثابت ویا افزایش فروش با افزایش تکرارخریدآن برند می شود.

2. توانایی افزایش قیمت: مطالعات نشان می دهد که همان اندازه که وفاداری به برند افزایش می یابد، مشتریان کمتر به تغییر قیمت حساس هستند. عموما مشتریان مایل به دادن قیمت بیشتر برای علامت تجاری برگزیده یا منتخب خود هستند. زیرا آنها ارزشهای بی نظیری در آن برند یا علامت تجاری مشاهده کرده اند که گزینه های دیگرآنرا ارائه نمی کنند.

3. حفظ مشتری بهتر ازجستجوی اوست: وفاداران به برند مایل به جستجوی مارک مطلوب خود هستند وکمتر به ترفیعات رقابتی حساس هستند. نتیجه این کار هزینه کمتر برای توزیع، رقابت و بازاریابی است. در اینجا بد نیست اشاره ای به یک مطلب بسیار مهم در مورد وفاداری داشته باشیم وآن اینکه:

«گانش» دونوع عامل در ابعاد وفاداری پیدا کرد:

  • وفاداری فعال (مثل دهان به دهان و قصد خرید)
  • وفاداری انفعالی (مثل عدم ترک حتی در شرایط تقریبا منفی)

وفاداری فعال که ما آنرا وفاداری آگاهانه می نامیم ، تصریح برآن دارد که مشتری وفادار با آگاهی واعتماد کامل و با نگرشی کاملا مثبت نسبت به مارک ویژه آنرا به دیگران توصیه می نماید ودوستان خود را تشویق به خرید آن می کند وجملات مثبتی در مورد مارک به کار می برد .جملاتی که شاید ساخته وپرداخته خود اوست و تراوش افکار وعقاید اودرمورد برند ویژه است.

وفاداری انفعالی که ما آنرا وفاداری غیر آگاهانه یا عادت به تکرارخرید می نامیم تکیه برآن دارد که فرد بدون دلیل وبدون توجه به محصولات رقبا وحتی در شرایط تقریبا منفی اقدام به تکرارخرید محصول می کند و نظری درمورد برند ویژه وتوصیه ای به دیگر افراد ندارد.

پر واضح است که وفاداری به برند چنانچه از نوع فعال یا آگاهانه باشد، قابل طرح وانگیزه ای برای تبدیل خریدکنندگان تصادفی به وفاداران به برند است.
فروش به مشتریان وفادار هم می تواند با تکیه بر وفاداری انفعالی و هم با تکیه بر وفاداری فعال شروع شود.

فرایند وفاداری به برند چگونه است؟
تصویر ودرک ونگرش مثبت به برند مطلوب ، عامل بسیار مهمی بر وفاداری به برند است. مشتریان باید برند و محصول مورد نظر را دوست داشته باشند تا وفاداری به آن گسترش یابد. مشتریان باید از ارزش خریدشان آگاه شوند تا تشویق بشوند که خرید محصول را در آینده ادامه بدهند. به منظور تشویق خریدهای تکراری، تبلیغات قبل وبعد از فروش مهم هستند. علاوه بر ایجاد آگاهی و ترفیعات مشتریان آغازین، تبلیغات صورت گرفته نگرشهای مشتریان راتقویت می کند تا این نگرشها به صورت اعتقادات مشتری تکامل یابند و سرانجام به وفاداری تبدیل شوند.

به عنوان مثال اکثر خوانندگان آگهی مسافرتی آنهایی هستندکه از سفربرمی گردند. تبلیغات (آگهی ها) رفتار ودرک یک مسافر را قوی می کند. بیاد بیاورید که تقویت رفتارها از تغییر آنها آسانتر است و

فروش زمانی شروع می شود که یک خریدار را به یک وفادار تبدیل کنید.


1.        http://seo77.samenblog.com/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87.html

2.        http://seo77.samenblog.com/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2.html

3.        http://seo77.samenblog.com/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF.html

4.        http://seo77.samenblog.com/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.html

5.        http://seo77.samenblog.com/archive/139911.php

6.        http://webkar.famblog.ir/post/35

7.        http://webkar.famblog.ir/post/41

3 استراتژی مهم در برندینگ



همانطور که میدانید ایجاد برند و برند سازی آن (برندینگ) بسیار مسئله ای مهم است ، در این مقاله سعی شده به توضیح ۳ روشی بپردازیم که شرکت ها بتوانند با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را در برندیگ داشته باشند.

1. هدف ، مشتریان شما هستند
شما نمی توانید به همه ی مردم فکر کنید ! بخش مهمی از انتخاب یک نام تجاری ، انتخابی دقیق مشتریان است ، بهترین راه برای تشخیص این کار ، این است که با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و ببینید که آنها از شما چه می خواهند! اگر هدف سایت شما فقط مربوط به زنان باشد ، کار شما خیلی گسترده و پیچیده خواهد شد ، ولی اگر هدف کاری شما به نوع زنان (همانند مادران و …) تقسیم بندی شود ، به راحتی می توانید خواسته های آن ها را برآورده نمائید.

article_image_one_161.jpg

2.منافع عاطفی خود را پیدا کنید
به عنوان مثال ما یک رستوران را در نظر می گیریم ، هدف یک رستوران فقط نباید رفع گرسنگی مشتریان خود باشد ، بلکه باید احساسات آنها را نیز به خود جلب کند مثلا می تواند با ارائه وعده های غذایی پخته شده در منزل ، به طور ناگهانی و بدون هیچ زحمتی از طریقه عاطفی با آنها ارتباط برقرار کنید .

3. ایجاد یک تجربه

همه چیز در بازاریابی به تجربه ختم می شود ، تجربه چیزی است که باعث جذب مشتریان می شود ، بر اساس این تجربه حتما می دانید که بهترین راه ایجاد برندینگ تعامل خوب با مشتریان و مردم است ، با ایجاد تعامل خوب با مشتریان ، دیگر افراد بسیاری هستند که لوگو ، سایت و دیگر موارد تبلیغاتی شما را می شناسند ، به عنوان مثال اگر منشی شرکت شما به صورت بی ادبانه و توهین آمیز با مشتریان صبحت کند ، برند شما به کلی نابود خواهد شد.


1.       https://mahsaweb.payamblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html

2.       https://mahsaweb.payamblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html

3.       https://kamyarweb.payamblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html

4.       https://kamyarweb.payamblog.net/Post/9/Construction-site-design.html

5.       https://kamyarweb.payamblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html

6.       https://kamyarweb.payamblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html

https://kamyarweb.payamblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html

4 استراتژی در ایجاد برند



در ایجاد برندینگ برای تجارت خود باید هوشیار باشید ، تعامل خوب می تواند موفقیتی بزرگ را برای برند شما فراهم آورد ولی تعامل بد نیز ، برند شما را خراب خواهد کرد.در ایجاد برندینگ می توان گفت که کار آسانی نیست ، نیاز به زمان دارد .

در این مقاله استراتژی های کاربردی ذکر شده است که می توانید از آن ها در برند سازی خود استفاده نمائید. به قول دکتر روستا برند یک واژه است ولى«برندینگ» یک فعالیت مدیریتى مستمر و طولانى است که باید آنرا به طور هدفمند دنبال کرد تا بتوان در ایجاد یک هویت و برند، توسعه و حفظ آن به موفقیت رسید.

article_image_one_172.jpg

1. تمایل استفاده از اینترنت داشته باشید.

امروزه یک شرکت تجاری بدون یک وب سایت اینترنتی را اصطلاحا شرکتی بدون صلاح می نامند ، سعی کنید همواره از سایت اینترنتی استفاده کنید و با مشتریان خود تعامل داشته باشید ، حتی اگر شما روابط حضوری را بیشتر ترجیح می دهید سعی کنید حتما یک وب سایت اینترنتی داشته باشید

2. ثبات در تبلیغات

فکر کنید ببینید که شرکت شما چه کاری را می تواند انجام دهد که شرکت های رقیب این کار را نمی توانند انجام دهند ، این کار می تواند فروش ویژه محصولات ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و یا دیگر موارد باشد.

3. ارائه خدمات به مشتری

سعی کنید همیشه محصولات خود را پشتیبانی نمائید ، و پاسخ مشتری های خود را بدهید ، این کار باعث جلب اعتماد آنها می شود سعی نکنید که فقط هدف شما فروش باشد ، و این را هم بدانید در صورت ارائه خدماتی نه چندان جالب به غیر از این مشتری مورد نظر ، بد بودن عنوان تجاری شما یا برند شما به صورت دهان به دهان سراسر کشور را خواهد گرفت و این نیز می تواند برعکس نیز باشد ، در صورتی که شما خدمات خوبی را ارائه دهید مشتریان می توانند تبلیغات خوبی برای شما باشند.

4. روابط عمومی

به تعهدهای خود پایبند باشید ، سعی کنید هیچ وقت مشتریان خود را نا امید نکنید و همواره کاری کنید که آن ها پس از کار با شرکت شما ، همیشه لبخند بر لب داشته باشند ، در ضمن اگر شرکت شما نیز از بانک یا مراکز دیگری وام گرفته است حتما قسط های خود را سر وقت پرداخت کنید ، شرکت خود را با انجام کارهای اجتماعی مشغول کنید این کار ممکن است از مطبوعات نامی از شما برده شود.


1.        http://seo-webdesign.rozblog.com/post/46

2.        http://seo-webdesign.rozblog.com/post/44

3.        http://seo-webdesign.rozblog.com/post/42

4.        http://seo55.irancnblog.com/Post/33/Smart-transport-with-video-surveillance-system.html

5.        http://seo55.irancnblog.com/Post/39/The-benefits-of-an-integrated-security-system.html

6.        http://seo55.irancnblog.com/Post/37/Optimize-security-for-large-events-with-smart-video-surveillance.html

7.        http://seo55.irancnblog.com/Post/35/Remote-video-surveillance-system-is-a-tool-to-optimize-surveillance-systems.html

تعدادی از مهمترین اصطلاحات سئو که بهتر است بدانید


الگوریتم های گوگل

شرکت گوگل از دیرباز یک سری مقالات رسمی در مورد الگوریتم های خود ارائه کرده است می توان گفت اطلاعات در مورد الگوریتم ها یکی از مهمترین اطلاعاتی است که گوگل در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

در این الگوریتم ها مشخص می‌شود که گوگل چگونه توسط خزنده های خود اطلاعات از تمامی وب سایت های دنیا را گردهم می آورد و می توانیم تا حدودی متوجه شویم که گوگل بر اساس چه آیتم هایی به وب سایت های مختلف رنک های مختلف می دهد.

 

کلمه کلیدی

این اصطلاح که در تولید محتوا به کار می رود مشخص می کند که محتوای شما در چه حوزه ای میباشد و در حقیقت موضوع اصلی محتوای شما را مشخص میکند

انتخاب کلمه کلیدی برای شروع محتوا بسیار مهم می باشد از این رو متخصصان سئو زمان زیادی برای کردن کلمه کلیدی به صورتی که تعداد کاربران زیادی در ماه از این کلمه به عنوان سرچ استفاده کنند را می گذارند

در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که علاوه بر کلمه کلیدی کلمات زیر شاخه و یاسر پاراگراف ها نیز در تولید محتوا بسیار مهم می باشند.

برای مثال کلمه کلیدی صفحه پارک ملی ویکی پدیا خود کلمه پارک ملی میباشد.

 

در این مقاله شما با دو اصطلاح مهم در حوزه سئو آشنا شدید لطفاً برای یادگیری اصطلاحات بیشتر این صفحه را دنبال کنید.

طراحی سایت صرافی

طراحی سایت صرافی یکی دیگر از خدمات بی شمار شرکت طراحی سایت رایان می باشد. آیا وقت آن نشده است تا کسب و کار خود را رونق ببخشید؟ آیا هنوز از قدرت فضای اینترنت در رونق کسب و کار خود بی خبر هستید؟ ما در شرکت رایان به شما راه درست را نشان می‌دهیم تا به صورت حرفه‌ای کسب و کار صرافی خود را در فضای آنلاین گسترش دهید   طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت صرافی دیجیتال

طراحی سایت صرافی و علت ضرورت آن

صنف صرافی صنفی می‌باشد که باید در آن به صورت لحظه‌ای و به روز با قیمت‌های جهانی ارز حرکت کرد، یعنی قیمت ارز در این ساعت با یک ساعت قبل و بعد می‌تواند متفاوت باشد. اگر صرافی شما بزرگ می‌باشد و حوزه فعالیتی آن بین المللی است، داشتن وب سایت برای شما بسیار ضروری می‌باشد؛ زیرا بدون وب سایت عملاً کسی شما را در خارج از کشور نخواهد شناخت و معامله‌ای نخواهد کرد، پس بهتر است فرصت را از دست ندهید و همین امروز کار طراحی سایت صرافی خود را به شرکت طراحی سایت رایان بسپارید تا بی نظیرترین وب سایت در زمینه کاری خود یعنی صرافی را تحویل بگیرید.

و اینگونه است که توانسته‌ایم در این 15 سال، اعتماد بیش از هزاران شخص و شرکت را برای طراحی وب سایت جلب کنیم. قیمت طراحی سایت صرافی به صورت قطعی تعیین نمی‌شود و بستگی به امکاتانی دارد که مایل هستید در وب سایت قرار گیرد. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از فرم برآورد هزینه طراحی سایت استفاده کنید، همچنین می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان و مشاوران شرکت طراحی سایت رایان در ارتباط باشید.

ما به شما کمک می‌کنیم تا متفاوت باشید

هرگونه خدماتی که مد نظر شما است و می‌خواهید در وب سایت خود داشته باشید، توسط شرکت طراحی سایت رایان پیاده سازی و اجرایی می‌گردد. از جمله امکاناتی که در طراحی وب سایت صرافی شما قرار می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جدول نرخ روز تمامی ارزهای دنیا (ابزار نمایش قیمت ارز در وب سایت)
  • تبدیل تمامی ارزها به هم دیگر و مخصوصا تبدیل به ریال ایران
  • جدول نرخ روز سکه و فلزات گران‌بها
  • لیست خدمات صرافی
  • امکان حواله اینترنتی
  • امکان قرار دادن مشاوره رایگان
  • امکان ایجاد بخش ویژه کاربران سایت

سئو سایت صرافی

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت صرافی

ساخت سایت        بی شک وقتی شما سفارش سایت صرافی را می‌دهید، انتظار دارید که در یک یا چند کلمه خاص مانند صرافی یا حواله‌های ارزی و غیره در صفحه اول گوگل باشید. به این کار در حوزه طراحی سایت، سئو یا بهینه سازی گفته می‌شود. سئو سایت یکی از اقدامات بسیار مهم و حیاتی برای کسب رتبه در موتورهای جستجوگر و مخصوصا گوگل می‌باشد. اگر می‌خواهید وب سایت صرافی شما در گوگل دیده شود و در نتایج برتر گوگل نمایش داده شوید، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان سئو سایت و بهینه سازی شرکت رایان مشاوره رایگان انجام دهید تا به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند و روش انجام سئو سایت صرافی را برای شما نشان دهند.

طراحی سایت صرافی و بررسی گرافیک و تکنولوژی

اهمیت گرافیک در طراحی سایت صرافی

امروزه وب سایتی که دارای گرافیک جالبی نباشد، برای مشتریان و کاربران وب سایت هم معتبر به حساب نمی‌آید. گرافیک بالا از امتیازات وب سایت برای جلب نظر و توجه کاربر می‌باشد.

خدمات طراحی گرافیک شرکت رایان ضمن طراحی سایت، بر روی وب سایت در حال طراحی نیز اجرا و عملیاتی می‌گردد؛ از این رو بهترین وب سایت از نظر گرافیک طراحی خواهد شد.

 

شرکت طراحی سایت