همانطور که میدانید ایجاد برند و برند سازی آن (برندینگ) بسیار مسئله ای مهم است ، در این مقاله سعی شده به توضیح ۳ روشی بپردازیم که شرکت ها بتوانند با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را در برندیگ داشته باشند.
1. هدف ، مشتریان شما هستند
شما نمی توانید به همه ی مردم فکر کنید ! بخش مهمی از انتخاب یک نام تجاری ،
انتخابی دقیق مشتریان است ، بهترین راه برای تشخیص این کار ، این است که
با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و ببینید که آنها از شما چه می خواهند!
اگر هدف سایت شما فقط مربوط به زنان باشد ، کار شما خیلی گسترده و پیچیده
خواهد شد ، ولی اگر هدف کاری شما به نوع زنان (همانند مادران و …) تقسیم
بندی شود ، به راحتی می توانید خواسته های آن ها را برآورده نمائید.
2.منافع عاطفی خود را پیدا کنید
به عنوان مثال ما یک رستوران را در نظر می گیریم ، هدف یک رستوران فقط
نباید رفع گرسنگی مشتریان خود باشد ، بلکه باید احساسات آنها را نیز به خود
جلب کند مثلا می تواند با ارائه وعده های غذایی پخته شده در منزل ، به طور
ناگهانی و بدون هیچ زحمتی از طریقه عاطفی با آنها ارتباط برقرار کنید .
همه چیز در بازاریابی به تجربه ختم می شود ، تجربه چیزی است که باعث جذب مشتریان می شود ، بر اساس این تجربه حتما می دانید که بهترین راه ایجاد برندینگ تعامل خوب با مشتریان و مردم است ، با ایجاد تعامل خوب با مشتریان ، دیگر افراد بسیاری هستند که لوگو ، سایت و دیگر موارد تبلیغاتی شما را می شناسند ، به عنوان مثال اگر منشی شرکت شما به صورت بی ادبانه و توهین آمیز با مشتریان صبحت کند ، برند شما به کلی نابود خواهد شد.
1. https://mahsaweb.payamblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
2. https://mahsaweb.payamblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
3. https://kamyarweb.payamblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
4. https://kamyarweb.payamblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
5. https://kamyarweb.payamblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
6. https://kamyarweb.payamblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
https://kamyarweb.payamblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html