مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی جدید دراپ باکس


آیا با Dropox، که یک ارائه‌کنندهٔ خدمات میزبانی پرونده در وب است، آشنایی دارید؟ Dropbox یک باز طراحی جدید که شامل مشاهده عکس ها، پخش ویدئو و مدیریت بهتر فایل ها است، را به نمایش گذاشت.
www.ParsCms.com

اولین نکته ای که توجه شما را در Dropbox جدید به خود جلب می کند، یک Action Bar می باشد که به شما اجازه می دهد، فایل هایتان را بر اساس نام، تاریخ، اندازه و نوع، تنظیم کنید.

کلیک بر روی فایل ها و Action Bar به شما یک انتخاب جدید را میدهد. برای مثال شما می توانید دانلود، حذف، تغییر نام انجام دهید و یا Move و کپی از فایل ها را همان جا انجام دهید.

شما همچینین می توانید این اقدامات را با راست کلیک کردن بر روی فایل ها انجام دهید، Dropbox به این ترتیب بسیار به ویندوز شبیه خواهد شد.

Dropbox حالا یک سیستم جدید برای پخش ویدئو و عکس دارد، که به شما اجازه می دهد این نوع محتوا را در یک صفحه تمام نمایش مشاهده کنید. همچنین پیش نمایش عکس و ویدئوها نیز آسان تر شده است.

در نهایت Dropbox از کشیدن و رها کردنBox ها، یک انتخاب چند گانه از فایل ها و همچنینshortcut های صفحه کلید، نیز پشتیبانی می کند.Dropbox نیز به محض اینکه شما موردی را تایپ کنید، نیتجه جستجو را برای شما می آورد.

طبق صحبت ها ی مسئولان Dropbox ،این طراحی دوباره، اولین مرحله از کامل کردن سرویس ها بود. برای اضافه شدن چیزهای جدید باید تا ماه های آینده صبر کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد