مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله تکنولوژِی در صنعت دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

7 اصل متوقف کردن تبلیغات


ارتباطات دارای قدرت متوقف کنندگی(قدرت متوقف کردن یعنی اینکه بتوانید با تبلیغ و سایر ارتباطات بازاریابی مردم را از رفتن بازدارید و آن ها را وادار کنید که بنشینند و به شما توجه کنند.) ؛ واکنش هایی از این قبیل به وجود می آورد: «چه گفتی؟» یا «آن را دیدی؟» این نوع ارتباطات میزان توجه را بالا می برند. برخلاف اغلب ارتباطات بازاریابی که حتی برای یک لحظه هم نمی توانند جلب توجه کنند.

مشتریان هرروز با هزاران پیام بازاریابی، علاوه بر پیام شما، بمباران می شوند. این تراکم بالای پیام های ارسالی در حیطه ی بازاریابی باعث می شود که اغلب تلاش ها برای برقراری ارتباط ناکام بماند و به اکثر تبلیغات هیچ توجهی نشود.

از مردم بخواهید ۵ مورد از آگهی هایی را که شب پیش از تلویزیون دیده اند، به یادآورند (اگر تلویزیون تماشا کرده باشند، حتماً تبلیغات زیادی دیده اند). به واکنش هایشان دقت کنید. وقتی با درماندگی سعی می کنند به یادآورند که چه چیزهایی باید دیده باشند، نگاهی سردرگم بر چهره شان نقش می بندد. کمی بعد احتمالاً می گویند: «بله… آن آگهی بامزه که مرده…» و به همین شکل چندین آگهی را به خاطر می آورند. البته اگر مجموعه آگهی های دیشب جالب بوده باشد؛ و از میان این ها شاید نام یک یا دو محصول تبلیغ شده را نیز به یاد داشته باشند؛ اما به ندرت تمام نام ها را به یاد دارند. قیمت طراحی سایت

اگر همین طور ادامه بدهید و این بار درباره ی تبلیغات چاپی سؤال کنید، مثلاً در مورد مجله، روزنامه، بروشور، یا نامه های الکترونیکی، بسیار احتمال دارد که فهرستتان کاملاً خالی بماند. خیلی ها حتی یک آگهی تبلیغاتی در مجله ای که دیروز خوانده اند را به یاد نمی آورند. مگر آنکه فعالانه آن ها را به پاسخ گویی ترغیب کنید. اگر در مورد تبلیغات رادیو هم بپرسید، با همین مشکل مواجه می شوید. این فعالیت ساده اهمیت قدرت متوقف کردن را آشکار می کند. تبلیغات شما باید بیشتر از تبلیغات دیگران قدرت متوقف کردن داشته باشد، زیرا حتماً می خواهید افراد بسیار زیادی به محصول شما فکر کنند و آن را در خاطر نگه دارند! طراحی سایت اختصاصی     

اصول متوقف کردن

بنابر نظر هانلی نوریس، کسی که زمان زیادی را به تعلیم کارکنان «یونگ و روبیکام» برای تهیه ی تبلیغات بهتر، گذرانده است، با هفت اصل می توانید یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند. من این هفت اصل را بر اساس تجربه ی خودم تعدیل کرده ام و به فهرست زیر رسیده ام:

1. تبلیغ باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به سوی خود بکشد. همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه ی مخاطبان موردنظرش را جلب کند. اگر بچه ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.

2. تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد. همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف سازی، هرگز اجازه نمی دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد.

3. تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد. این اصل باید حتماً لحاظ شود، حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

4. تبلیغ باید کنجکاوی را تحریک کند. مخاطبان باید طالب شوند که بیشتر بدانند. این میل آن ها را متوقف می کند و به بررسی تبلیغ وا می دارد و باعث می شود به دنبال اطلاعات بیشتری باشند. هزینه طراحی سایت 

5. تبلیغ باید مخاطبان را شگفت زده کند. عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخ کوب کنند و به شگفت آورند.

6. تبلیغ باید اطلاعات بدیهی را منتقل کند- به شکلی هرظتنم ریغ. (نکته: سعی کنید این کلمه ی عجیب را برعکس بخوانید). پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک چیز باعث می شود که مسئله ای بدیهی به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ اما اگر این کار را به شکلی بدیهی انجام دهید ارتباطی برقرار نمی شود و توجه کسی را جلب نمی کند و مخاطبان تبلیغ شما را نادیده می گیرند.

7. گاهی لازم است تبلیغ از قواعد و شخصیت محصولتان و مقوله ای که در آن می گنجد فراتر رود. محصول باید برجسته باشد. توجه مردم به اموری جلب می شود که خارج از الگوهای رایج باشد (و در بازاریابی هم بی شک الگوهایی وجود دارد). پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند. برای مثال اگر شما برای خدمات نظافت ادارات بازاریابی می کنید، حتماً تبلیغات صفحات زرد را بخرید و آگهی هایی تهیه کنید و فهرست قیمت خود و نظر مثبت و رضایت آمیز مراجعه تان را در آن بگنجانید. برای تکمیل این تلاش های معمول بازاریابی، با پست برای مشتریان احتمالی تان اسفنجی بفرستید که یک طرف آن نام و شماره تلفن شما و طرف دیگر آن این پیام نوشته شده باشد: البته اگر هنوز معتقدید که بدون کمک ما باید نظافت کنید، این اسفنج به دردتان می خورد.

برای تبلیغی که داستان داشته باشد و این داستان باعث شگفتی افراد شود، از الگوهای مرسوم تجاوز کند و مسایل بدیهی را به شکلی غیرمنتظره مطرح کند، شما به خلاقیت نیاز دارید. این راز موفقیت شماست و فقط به اتکای خلاقیت است که قدرت متوقف کردن پیدا می کنید.    طراحی سایت وردپرس

فرایند مدیریت وب سایت


این مقاله، نخست فرایندهای مربوط به وب سایت ها را به طور کلی، به دو بخش «فرایند طراحی، ایجاد و راه اندازی وب سایت» و «فرایند مدیریت، نگهداری و پشتیبانی وب سایت» تقسیم می کند.

سپس با ارائه ی تعریفی از مدیریت وب سایت، وظایف اصلی مدیر وب سایت را بر می شمارد. درادامه، پس از اشاره به مسائل ده گانه ی مشترک در اغلب وب سایت ها، مباحث ده گانه ی مربوط به مدیریت وب سایت ها را مورد بررسی قرار می دهد؛ مباحثی شامل مدیریت: راهبردی، فنی، محتوایی، گرافیک، خدمات، امنیت، مالی، بازدیدها، تبلیغات و مدیریت کاربران وب سایت.

درآمد

به طور کلی، فرایندهای مربوط به وب سایت ها در دو دسته می گنجد:

  • فرایند طراحی، ایجاد و راه اندازی وب سایت.

  • فرایند مدیریت، نگهداری و پشتیبانی وب سایت.

فرایند نخست، فرایندی مقطعی است و در بازه ی زمانی مشخصی آغاز می شود و پایان می یابد؛ اما فرایند دوم، فرایندی طولانی و ادامه دار است. فرایند تولید یک وب سایت، در واقع، با تنظیم طرح نامه ی وب سایت شروع می شود و با طراحی، ایجاد و انتشار رسمی وب سایت به پایان می رسد. با پایان یافتن مرحله ی تولید وب سایت، فرایند دوم، یعنی مرحله ی مدیریت، نگهداری و پشتیبانی وب سایت آغاز می گردد. تفاوت فرایند ایجاد و مدیریت وب سایت این است که فرایند نخست، نقطه ی آغاز و پایان دارد؛ اما فرایند دوم، یعنی فرایند مدیریت وب سایت، از نقطه ی مشخصی آغاز می شود، مدت ها ادامه می یابد و معمولا نقطه ی پایانی برای آن پیش بینی نمی شود.
 دوربین مداربسته آنالوگ 

برای داشتن وب سایتی کاربردی و مؤثر، باید هر دو فرایند را جدی گرفت. همان طور که مرحله ی طراحی و تولید وب سایت، نیازمند دانش و تجربه و مهارت است و با برنامه ریزی، مشورت با کارشناسان و بهره گیری از ابزارها، امکانات و نیروهای فنی چیره دست تحقق خواهد یافت، فرایند مدیریت و نگهداری وب سایت نیز امری حساس و موضوعی پیچیده است که جز با برنامه ریزی درست و استفاده از نیروهای انسانی ماهر و کارآمد، به سامان نخواهد رسید. درباره ی اهمیت موضوع مدیریت وب سایت، می توان به این نکته بسنده کرد که حتی اگر بهترین وب سایت با بهترین امکانات و ابزارها، و مناسب ترین محتوا و خدمات، تولید و راه اندازی شود، اما تیم مدیریت شایسته ای، اداره ی امور آن را به دست نگیرد، موفقیتی به دست نخواهد آورد و دوام آن دیری نخواهد پایید.در زمینه ی اصول و مبانی مدیریت وب سایت ها، منابع علمی چندانی در دست نیست. این مقاله، با دسته بندی مسائل کلی مشترک در انواع وب سایت ها، مباحث ده گانه ی مدیریت وب سایت ها را مطرح می کند و می کوشد با دسته بندی مراحل مختلف مدیریت وب سایت ها، در زمینه ی نظم بخشی به این فرایند مهم گام بردارد.
 انواع دوربین مداربسته   دوربین هایک ویژن

قلمرو مدیریت وب سایت

تصور رایج این است که مدیریت وب سایت، چیزی جز به روزرسانی و ارسال اطلاعات به وب سایت نیست؛ حال آن که حتی در ساده ترین وب سایت ها نیز وظایف مدیر وب سایت فراتر از این است. مدیر وب سایت، مانند مدیر یک پروژه، یا مدیر یک سازمان، رسیدگی به همه ی امور وب سایت را بر عهده دارد. همان گونه که مدیر یک پروژه یا مدیر یک سازمان، امور مربوط به پروژه یا سازمان را با همکاری و همفکری گروهی از همکاران سامان می دهد، مدیر وب سایت نیز در انجام امور مربوط به وب سایت، از همکاری و همفکری گروهی از افراد متخصص و با تجربه بهره می برد.

حجم کارهای مربوط به مدیریت وب سایت و شمار افرادی که در مدیریت وب سایت همکاری دارند، به گستره ی موضوع و یا خدمات وب سایت بستگی دارد. هر چه موضوع وب سایت گسترده تر باشد و هر اندازه خدمات و امکاناتی که وب سایت به کاربران عرضه می کند، بیشتر و پیچیده تر باشد، تیم مدیریت وب سایت نیز پرشمارتر خواهد بود. بنابراین، همان طور که در ادامه ی مقاله خواهد آمد، گاه مدیریت یک وب سایت را تنها یک نفر بر عهده می گیرد و گاهی امور مربوط به مدیریت وب سایت چنان گسترده و پیچیده است که آن را به بخش های مختلف تقسیم می کنند و مدیریت وب سایت را به گروه های چندگانه ی مدیریت، به سرپرستی یک مدیر ارشد وا می گذارند.

پاره ای از مهم ترین وظایف مربوط به مدیریت وب سایت از این قرار است:

  • تدوین طرح نامه، اساس نامه، آیین نامه و چشم انداز وب سایت
  • برقراری امنیت وب سایت
  • کشف اشکالات وب سایت و برطرف نمودن آن
  • سامان دهی کاربران و اعضای وب سایت
  • پاسخ گویی به کاربران

آغاز فرایند مدیریت وب سایت

بهترین زمان برای آغاز کار تیم مدیریت وب سایت، آغاز مراحل طراحی و ایجاد وب سایت است؛ اما چنین رایج است که معمولاً گروه مدیریت وب سایت، پس از طراحی و راه اندازی وب سایت به کار گمارده می شوند.

وب سایت ها نیز مانند اغلب سازمان ها و ادارات، از بخش ها و ساحت های مختلفی تشکیل می شوند و همان گونه که هر یک از بخش های سازمان، به وسیله ی فرد یا افرادی مدیریت می شود، مدیریت وب سایت نیز بر عهده ی فرد یا افرادی گذاشته می شود. مدیریت هر وب سایت به وسیله ی گروهی از افراد با مهارت های مختلف، و با سرپرستی مدیر اصلی وب سایت پی گیری می شود. البته مشارکت تعداد افراد در مدیریت وب سایت به نوع و حجم کارهای وب سایت بستگی دارد؛ گاهی ممکن است همه ی امور وب سایت را یک یا دو نفر اداره کنند و چه بسا هر بخش از وب سایت، به وسیله ی گروهی از افراد به سرپرستی مدیر گروه و نهایتاً زیر نظر مدیر اصلی وب سایت اداره شود.

مسائل مشترک بیشتر وب سایت ها، ازاین قرار است:

  1. سیاست و راهبرد وب سایت؛
  2. امور فنی (نرم افزار مدیریت محتوای وب سایت)؛
  3. انواع محتوا؛
  4. طراحی و گرافیک؛
  5. خدمات، امکانات و ابزارها؛ا
  6. امنیت؛
  7. زمان بندی، بودجه و مسائل مالی؛
  8. تبلیغات؛
  9. تعامل با موتورهای جستجو؛
  10. امور کاربران وب سایت.

اصطلاح تبلیغات محتوایی


امروزه صنعت بازاریابی و تبلیغات برای ابداع و معرفی یک سرواژه یا اصطلاح جدید در هر شبی که صبح می شود بسیار بدنام است. برخی از این واژه ها و اصطلاح ها مانند "بازاریابی محتوایی” بسیار مطرح و شناخته شده می شوند و برخی دیگر دوره عمر بسیار کوتاهی دارند، تا جایی که اگر نامی از آن ها ببریم ممکن است شما آن را به عنوان واژه تخصصی حوزه بازاریابی نشناسید.

در ادامه این مطلب قصد معرفی یکی از این واژه هایی راداریم که شاید اخیراً به این صنعت اضافه شده است و آن هم تبلیغات محتوایی – content advertising- است، می خواهیم از کجا آمده، از چه چیزی ساخته شده و آیا حق باقی ماندن در مجموعه واژگان ما در سال جاری را دارد یا خیر؟ شاید لزومی نداشته باشد که آن به عنوان واژه ای مرکب از دو واژه ساده تر قبول کنیم، اما چیزی که از ظاهر آن پیداست، این است که از ترکیب دو واژه با مفهوم بازاریابی محتوایی + تبلیغات ساخته شده است:

تبلیغات

تبلیغات به عنوان نوعی ترفیع و ترویج غیرشخصی محصولات و خدمات توصیف می شود و موضوع آن در رابطه با تفهیم ارزش پیشنهاد فروش یک محصول یا خدمت در مقیاسی مشخص است. از قدیم، این نوع ارتباط را یک نوع ارتباط یک طرفه می شناختند.  شرکت طراحی وب سایت      

بازاریابی محتوایی

مطمئنم که به خوبی با تعریف بازاریابی محتوایی آشنایی دارید، یکی از تعاریفی که برای این نوع از بازاریابی ارائه شده است به این قرار است که: بازاریابی محتوایی یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است که متمرکز بر تولید و توزیع محتوای مرتبط، مستمر و باارزش به منظور جذب و نگهداری مجموعه ای از مخاطبین با دقت و به روشنی تعریف و مشخص شده است – و درنهایت در پی هدایت رفتار سودمند مشتری است. بازاریابی محتوایی در رابطه با ارتباط برقرار کردن با مصرف کننده ها بدون فروش چیزی به آن هاست. این حوزه از بازاریابی در ارتباط با ارائه محتوا آموزشی، سرگرم کننده و همواره همراه باارزش افزوده به مصرف کننده ها به منظور غنی سازی تجربه وب گردی آن ها می باشد. طراحی سایت فروشگاهی    

تبلیغات محتوایی

از آنجائی که بازاریابی محتوایی اساساً مرتبط با ارائه ارزش از طریق محتوا (آموزش، سرگرمی الهام بخشیدن) است، در دوره کنونی به طور ویژه ای به دلیل پذیرش بسیار زیاد و قابل قبول شبکه های اجتماعی موفقیت آمیز می باشد. بدون وجود شبکه های اجتماعی، تصور ویروسی شدن یک محتوا به صورت فعلی بسیار سخت و مشکل است. توانایی مصرف کننده ها به منظور داشتن یک گفتگو دوسویه از طریق به اشتراک گذاری محتوا به بازاریابان فرصتی فوق العاده برای بهره برداری از ترافیک اجتماعی و ارگانیک برای دیده شدن محتوای خودشان توسط دیگران را می دهد. بااین وجود، به دلیل اشباع فضای اینترنت با محتوای تولیدشده توسط کاربران و برندهای مختلف، دست پیدا کردن به مصرف کننده ها از طریق کانال ها و شیوه های ارگانیک سخت تر و سخت تر شده است. اگر شما دارای یک صفحه فیس بوک هستید و در آن فعالیت دارید، مطمئناً اخیراً متوجه گزینه ای تحت عنوان exposure به معنای نمایش و در معرض چیزی قرار گرفتن به منظور نمایش بیشتر و سریع تر محتوای خود برای تعداد مخاطبین بیشتر شده اید.

در متون مختلف بازاریابی خیلی کم در مورد موضوع تبلیغات محتوایی مطلبی نوشته، ترجمه و ارائه می شود و چیزی هم که اغلب در این رابطه نوشته و منتشر می شود، خیلی قدیمی و از تاریخ گذشته است. تبلیغات محتوایی نوشتن متن تبلیغات نیست. ما در آی بازاریابی آن را به صورت زیر تعریف می کنیم: طراحی وب سایت شرکتی

تبلیغات محتوایی چیست؟

تبلیغات محتوایی یک استراتژی بازاریابی به منظور تولید محتوایی است که هدف اصلی توزیع آن از طریق کانال های پولی و به منظور افزودن ارزش به مخاطب است. به طور طبیعی، تبلیغات محتوایی (استراتژی جامع و فراگیر) و تبلیغاتی که هماهنگ و مناسب با زیرساخت توزیع و ارائه آن است، دست به دست هم و با یکدیگر پیش می روند. درحالی که تمامی انواع محتوا اغلب بر روی وبلاگ برند مرتبط با خودش منتشرشده و از طریق شبکه ها و کانال های اجتماعی مختلف منتشر می شوند، تولید محتوایی که برای توزیع از طریق کانال های پولی و شیوه های مشابه با آن تولید می شوند، به طورکلی متفاوت است.

محتوایی که با توجه به اصول کلی بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو (سئو) تولید می شوند، می توانند به طور قابل توجهی از فرصت های ایجادشده برای جستجو کلمات کلیدی بهره ببرند. محتوایی که با در نظر داشتن شبکه های اجتماعی تولیدشده اند می توانند به شکلی طراحی شوند که قابل اشتراک گذاری باشند و بنابراین عمدتاً به صورت بصری و قابل مصرف توسط عموم می باشند. محتوایی که لزوماً باهدف توزیع از طریق کانال های پولی تهیه شده است، می توانند به موضوعاتی بپردازند که به صورت عادی و فعال توسط مردم مورد جستجو قرار نمی گیرند یا خیلی قابلیت اشتراک گذاری ندارند، اما درنهایت می توانند بسیار اثرگذار باشند. این نوع از محتوا به برندها فرصتی برای ارائه محتوای شخصی به مخاطبین بدون در نظر داشتن قوانین عمومی جستجو یا شبکه های اجتماعی به منظور دیده شدن آن ها توسط مردم را می دهد. به عبارتی این نوع از محتوا لزوماً بر هدف نهایی، یعنی همان تأثیرگذار بودن، متمرکز می باشند.  طراحی پورتال

 

5 نکته ضروری برای مدیران سایت


در این مقاله سعی شده است اطلاعاتی را به افرادی که می خواهند یک سایت اینترنتی راه اندازی کنند ارائه شود چگونه می توان بازدیدکننده بیشتری داشت؟ اگر مدیر سایت هستید، پس حتما بخوانید! امروزه داشتن یک سایت اینترنتی که بازدیدکننده کافی داشته باشد کار ساده ای نیست. هر چه تعداد بازدید کننده سایت شما بیشتر باشد پتانسیل درآمدزایی آن هم بیشتر است.

1. هاستینگ و دامین

قبل از هر چیزی باید برای وب سایت خود یک نام دومین انتخاب کنید مانند banisite.com که در آن banisite نام دامین و com. پسوند آن است. بنابراین توجه کنید که هر چه نام دامنه شما ساده و روان تر باشد، مخاطبانتان راحتتر شما را به یاد خواهند سپرد. در مورد پسوند هم تجربه نشان داده که پسوند com شناخته شده تر و با ارزشتر و پسوند های info, net و … در رتبه های بعدی قرار می گیرند.
دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته 

اما هاست که به معنای صاحبخانه است، همان سرور میزبان شماست. که سرعت، اعتبار و قابلیت اطمینان آن بسیار مهم است یعنی هر چیزی که در وب سایت خود قرار می دهید روی هارد دیسک های این سرور قرار می گیرد بنابراین سرعت ترافیک و پهنای باند اینترنتی این سرور در سرعت نمایش صفحات شما در وب تأثیر گذار است. مثلاً اگر سرعت سرور متناسب با ترافیک سایت هایی که میزبانی می کند نباشد زمانیکه چندین سایت روی این سرور همزمان بازدیدکنندگان بالایی داشته باشند سرعت سرور جواب گو نخواهد بود و صفحات به کندی نمایش داده می شوند. مخصوصاً اگر وب سایت شما دینامیک باشد. یعنی: با زبانهای تحت وب روی آن برنامه نویسی انجام شده باشد و هر صفحه در همان لحظه ای که کاربر آنرا تقاضا می کند در همان لحظه به صورت کدهای HTML تولید می شود.) حال اگر سرور بار زیادی را داشته باشد نمی تواند کار خود را به موقع انجام دهد.


article_image_one_330.jpg

2. پهنای باند

نکته دیگر که اهمیت زیادی دارد پیش بینی پهنای باند ماهیانه است. حجم اطلاعات رد و بدل شده وب سایت شما در ماه را پهنای باند ماهیانه گویند. طبیعی است که هرچه گرافیک های حجم بالا و حجم مطالب بیشتری در سایت خود برای عرضه به کاربران داشته باشید و تعداد کاربران شما بیشتر باشد پهنای باند مصرفی شما هم بیشتر است توجه داشته باشید که بیشتر پولی که برای مالکیت یک سایت می پردازید، مربوط به پهنای باند است برای درک بهتر مطلب یک مثال می آوریم: فرض کنید هر بازدیدکننده وب سایت شما به طور متوسط 400 کیلو بایت پهنای باند مصرف می کند. 400 کیلو بایت اطلاعات دریافت می کند یا به سایت شما ارسال می کند. هر روز 500 بازدید کننده داشته باشید بنابراین پهنای باند مصرفی روزانه شما می شود:

500*400 کیلوبایت = 20مگابایت >> و پهنای باند ماهیانه شما می شود:
20 روزه مگابایت * 31 = 620 مگابایت

3.طراحی سایت

در طراحی سایت باید دو عامل مهم را در نظر داشت:

  • سادگی

  • جذابیت

سادگی وب سایت اگر رعایت نشود کاربران سردرگم می شوند و به سادگی وب سایت شما را ترک می کنند. در صفحات خود از گرافیک در جائیکه لازم است استفاده کنید و البته باید آنها را برای وب بهینه کنید یعنی حجم آن را تا حدی که کیفیت آن قابل قبول است کاهش دهید. استفاده بیش از حد از تصاویر و ترفندهای گرافیکی نه تنها سبب گیج شدن و عدم تمرکز کاربر می شود بلکه سبب میشود صفحات شما به کندی نمایش داده شوند علاوه بر اینکه سبب افزایش مصرف پهنای باند ماهیانه هم می شود و این یعنی هزینه بیشتر.

نکته دیگر لینک هایی است که به صفحات دیگر وب سایت خود می دهید. سعی کنید تمام این لینک ها را در اینترنت خودتان یک بار چک کنید. تا از کارکرد آنها مطمئن شوید هیچ چیز بدتر از لینکی که به یک صفحه عوضی ختم می شود نیست یا لینکی که به هیچ جا ختم نمی شود البته این مورد آخر سبب پایین آمدن رتبه سایت شما در google می شود این رتبه (page rank) می تواند از 0 تا 10 باشد که بهترین عدد 10 است. هر چه رتبه شما در google بعنوان بزرگترین موتور جستجوی جهان بالاتر باشد ترافیک (یا بازدید کننده) سایت شما بیشتر خواهد بود و ترافیک بالاتر به معنی درآمد و موقیت بیشتر است. حتماً در بین تگ های tittle در کدهای HTML صفحه تیتر مناسب با متن صفحه قرار دهید تا گوگل بتواند به راحتی صفحه شما را پیدا کند توجه کنید که هر چه کلمات مرتبط با موضوع صفحه (کلمات کلیدی یا key words) شما بیشتر باشد رتبه آن صفحه در نتایج جستجو بهتر خواهد بود. هیچ گاه سعی نکنید گوگل را گول بزنید چون آنرا تشخیص می دهد و شما را جریمه می کند و خواهید دید که ترافیک وب سایتتان افت کرده است. اصل سادگی را در زمینه پیوند های داخلی سایت خود رعایت کنید.

4. نکته مهم در مورد متاتگها

در مورد متاتگها باید گفت که هم اکنون، به جز تگ Description، دیگر متاتگها توسط گوگل مورد استفاده قرار نمی گیرند. این موضوع را گوگل در وبلاگش اعلام کرده است. پس سعی کنید که صفحه سایت خود را با متاتگهای اضافی و بیهوده سنگین نکنید.
جذابیت وب سایت بیشتر به محتوای آن مربوط می شود تا جذابیت ظاهری آن هر چند ظاهر شایسته نشانه اعتبار سایت شماست. برای اینکه بتوانید ترافیک وب سایت خود راافزایش دهید و این روند را حفظ کنید باید محتوا یا خدمات مفیدی را مجاناً در اختیار کاربر قرار دهید حتی ممکن است وب سایت شما فقط برای معرفی یک شرکت باشد که مثلاً کار ساختمانی انجام می دهد. در این وب سایت می توانید اطلاعات مفید در مورد آخرین دستاوردهای تکنولوژی در زمینه کاری خود ارائه دهید. و وب سایتهای مفید در زمینه کاری خود را به مشتریان خود معرفی کنید. بدین وسیله کاربرانی خواهید داشت که به زمینه کاری شما علاقمندند و یا در این زمینه فعالیت می کنند. علاوه بر این در مشتریان خود این حس را القا می کنید که در کار به اصول علمی و آخرین دستاوردها توجه دارید.

5. نگهداری و مدیریت وب سایت

شاید فکر کنید بعد از طراحی سایت و قرار دادن آن در اینترنت (Upload) کار تمام است ولی تازه کار شما شروع شده است. باید مرتباً مطالب خود را به روز رسانی (Up to date) نمایید و مطالب جدید اضافه کنید و لینک های خود را هر از چند گاهی چک کنید تا لینک مرده نداشته باشید. اگر اینکار را نکنید بعد از مدتی لینک های مرده (dead link) در سایت شما زیاد می شود و این تأثیر منفی در رتبه بندی گوگل دارد. به علاوه سبب بی اعتمادی بازدیدکنندگان می شود. به مرور که ترافیک سایت شما بیشتر می شود ایمیل های زیادی برای شما ارسال می شود در این ایمیل ها انتقادات ارزشمندی یافت می شود که نباید از آنها بی توجه بگذرید، چون زمانیکه کاربری نقصی را به شما گوشزد می کند مطمئن باشید این نقص را افراد زیادی دیده اند ولی فقط یک نفر ممکن است به شما ایمیل بزند و آن را بگوید. بنابراین این انتقادات بسیار مهم هستند گاه بازدیدکنندگان از شما کمک می خواهند جواب دادن به سؤالات آنها در موفقیت وب سایت شما بسیار مؤثر است. کلاً بررسی ایمیل ها به شما در تعیین خط مشی سایت کمک زیادی می کند. بنابراین این قسمت را جدی بگیرید.
کار دیگری که در گرداندن یک وب سایت اینترنتی بسیار مهم است. و اولین کاری است که باید انجام دهید معرفی وب سایت خود به موتورهای جستجو است. برای این منظور باید وب سایت خود را در گوگل ثبت کنید. ولی هیچ ضمانتی برای اینکه این موتور جستجوی قدرتمند، شما را در لیست خود اضافه کند، وجود ندارد ولی وب سایتهایی هستند که وب سایت شما را به صورت رایگان در فهرست خود اضافه می کنند. بنابراین باید تا مدتها هر روز وب سایت خود را در این گونه وب سایتها که معمولاً به آنها open directory گفته می شود ثبت کنید. Yahoo یکی از این دایرکتوریهاست ولی اگر بخواهید مجاناً سایت خود را در آن ثبت کنید مدت زیادی طول می کشد. بعد از این که وب سایت خود را در دایرکتورری های مختلف ثبت کردید. حدود 2 تا 6 ماه طول می کشد، تا وب سایت شما به لیست google اضافه شود. و از این جاست که وب سایت شما در دنیای اینترنت اعتبار پیدا می کند. Yahoo بعد از گوگل بیشتر ترافیک را برای شماخواهد فرستاد علت آن فقط موفقیت یاهو و گوگل در اینترنت نیست بلکه علت این است که این دو در بین ایرانیان از همه شناخته شده ترند.

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       دوربین مداربسته هایک ویژن     

9 اصل مهم در تبلیغات


اصول زیرمجموعه ای از باورها و روش هایی است که برای افزایش شانس موفقیت در تبلیغات، اثبات شده اند. آگهی دهنده های با تجربه دائم تلاش می کنند تا از ماهیت خود خارج شوند و دنیا را با چشم و قلب مشتریانشان ببینند.

اصل یکم : بازاریابی در مورد احتمالات است نه پیش بینی ها

رفتار انسان نسبی است نه مطلق. انسان ها آزاد هستند و در موقعیت های متفاوت رفتارهای مختلفی دارند که موقعیت ها هم به طور غیرمنتظره ای تغییر می کنند و هیچ گاه نمی توانید از انسان انتظار داشته باشید کاری که می خواهید را انجام دهد. اگر نتایج گذشته را بررسی کنید می توانید بفهمید که در گذشته چه رخ داده و چه چیزی کارایی داشته است ولی تضمینی برای اینکه برای امروز یا فردا هم موثر باشد وجود ندارد. آگهی دهندگان دوراندیش می دانند که بازاریابی همواره یک سرمایه گذاری برای آینده است آن هم به وسیله متغیرهایی که بیشتر آن ها قابل کنترل نیستند. پس می توان گفت بازاریابی یک سرمایه گذاری بدون تضمین بازگشت سرمایه است. می توان این عدم قطعیت را کاهش داد اما حذف کلی ریسک آن غیرممکن است. آگهی دهندگان دوراندیش در هر تصمیمی که می گیرند این ریسک را در نظر دارند.  طراحی سایت پزشکی

article_image_one_653.jpg

اصل دوم : بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند

یکی از راه های مقدم کردن مردم، استفاده از تحقیقات بازار است. اگر فکر می کنید ارتباطات بازاریابی راهی برای گفت وگو با مشتریان است، پس تحقیق کنید مردم در کجا دوست دارند چه چیزی را بشنوند یا نشنوند و آیا محصول و ارتباطات شما همان چیزی است که می خواهند بشنوند. اگر باهوش باشید، محصول و ارتباطات شما متاثر از خواسته بازار هدف خواهد بود. طراحی سایت با وردپرس   

اصل سوم : همه چیز را یکی و هم راستا کنید

مشتریان یک دستی را دوست دارند. دوست دارند به قولی که دیروز دادید امروز و فردا هم وفادار باشید. به دنبال برندهایی هستند که به چیزی که ارائه می کنند اعتماد داشته باشند. بنابراین باید همه چیز را یکی کنید. محصول، قیمت، تبلیغ، وعده های بازاریابی، پیامی که از طرف رسانه ها و اشخاص مختلف ارسال می کنید و… را یکی کنید.

اصل چهارم : تئوری الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی

امروزه بازاریابی بسیار پیچیده شده است. بازار به هزاران گروه کوچک تقسیم می شود. ممکن است رقبا از کشورهایی دیگر یا صنایعی کاملا بی ربط باشند. رسانه ها همه جا هستند از موبایل گرفته تا دیوارهای شهر. یک ابزار ساده برای پرداختن به همه این پیچیدگی ها وجود دارد به نام تئوری «الاکلنگ باری کالن در مورد رفتارهای انسانی» که از این تئوری برای ساده تر کردن تصمیمات پیچیده بازاریابی استفاده می شود این تئوری بیان می کند رفتار انسانی همچون الاکلنگی از ترس و نیاز است. وقتی نیاز سنگین تر از ترس باشد عمل می کنیم. وقتی ترس سنگین تر باشد، عمل نمی کنیم.

تیپر کورولاری می گوید: وظیفه ما به عنوان آگهی دهنده این است که ترس را کنار بگذاریم و به نیاز بپیوندیم. سپس الاکلنگ کار می کند و مشتری میلیون ها دلار خرید می کند یا به دنبال خرید بیشتر می رود. پس وظیفه شما به عنوان آگهی دهنده، افزایش نیاز مشتری به کمک ابزارهای بازاریابی است که در اختیار دارید: طراحی محصول، آگهی و پیام. همچنین وظیفه شما کاهش ترس آن ها با درخواست انجام عملی کم ریسک است. تعرفه طراحی سایت       

اصل پنجم : برای پولدار شدن، باید ممتاز باشید

اگر تمام پول ها و وقت های دنیا را دارید دیگر نیاز نیست استراتژی داشته باشید؛ اما اگر بودجه محدودی دارید لازم است استراتژی داشته باشید. مراقب باشید، سعی نکنید برای همه ی مردم، همه چیز را ارائه کنید. با گسترش شبکه کاری خود بدون استثنا کردن کسی، در واقع در حال کاهش دادن شانس موفقیت خود هستید.

اصل ششم : یک آگهی، یک ایده

برای یک شخص عادی کمتر از نیم ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیرد به آگهی شما توجه کند یا نکند؛ یعنی اینکه، جذاب ترین موضوع را به گونه ای به کار ببرید تا اولین چیزی باشد که دیده یا شنیده می شود. مطالعات نشان می دهد حتی وقتی تصمیم گرفتید به یک آگهی توجه کنید، هنوز هم آن را سطحی می خوانید تا به نقطه موردعلاقه برسید، ابتدا تیتر یا تصویر اصلی، سپس عکس های جانبی و توضیحات عکس، سپس لوگو با شعار تبلیغاتی؛ آن هم درصورتی که این ها جذابیت داشته باشند؛ آن وقت متن اصلی آگهی را می خوانید. مردم سطحی می خوانند تا در زمان و انرژی صرفه جویی کنند. ارائه فهرست بلندی از نقطه نظرات، برای خوانندگان یا بینندگان کار نادرستی است؛ هر آگهی فقط باید یک ایده اصلی داشته باشد.

اصل هفتم : هم مرتبط و هم خاص باشید

هدف شما به عنوان یک آگهی دهنده یا شرکت این است که چنان تفاوت مهمی ایجاد کنید که موجب شود مشتری شما را به رقبای دیگر ترجیح دهد؛ یعنی چیزی که انتظارش را دارید. آگهی ها باید برای مخاطبین مرتبط و غیرمنتظره باشند. مرتبط بودن موجب مفید بودن و غیرمنتظره بودن موجب موردتوجه قرار گرفتن می شود. تنها تعداد کمی از آگهی ها مرتبط و غیرمنتظره هستند. شما باید هر دو باشید.

اصل هشتم : اول میوه های دم دست را بچینید

سودآورترین بازار هدفی که می توانید داشته باشید، مشتریان کنونی شما هستند. اسم شما را می شناسند، اعتبارتان را باور دارند، از شما تجربه خوبی دارند، به شما وفادار هستند و خرید از شما را کم ریسک می دانند. در بسیاری از کسب وکارها، ایجاد بانک اطلاعات مشتریان به شرکت ها این امکان را می دهد تا با ارزش ترین آن ها را شناسایی کنند. حتی می توانید بانک اطلاعاتی درست کنید که پیش بینی کند کدام یک از مشتریان، کالاهای دیگر شما را هم خریداری خواهند کرد.

اصل نهم : از ادعاهای بی اساس پرهیز کنید

آزمایش های مکرر تبلیغات نشان می دهد، مشتریان در معرض کلمات مهم، ادعاهای غلو شده و عکس های غیرواقعی هستند. امروزه برطرف کردن شک مردم تقریبا غیرممکن شده است. آن ها برای باورکردن پیام شما به دلایل قدرتمند نیاز دارند نه مزخرفاتی که موجب باور نکردن آن ها شود. اولین و بهترین راه برای اجتناب از چرندگویی، غلو نکردن است. کمتر تعهد بدهید بیشتر ارائه کنید. تبلیغات با وعده دادن موجب انتظار می شود. وقتی بیش ازحد وعده می دهید درواقع در حال ناامید کردن مشتریان و آسیب زدن به اعتبار ارتباطات آینده هستید. همیشه ادعاهای تبلیغی خود را بررسی کنید تا فراتر از توانایی شما نباشد. طراحی سایت در تهران